Skip to main content
Vraag

Wat is er mis met mij

• December 18, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb over de afgelopen 5 jaar 5 beste vrienden gehad, maar ik heb ze allemaal weggeduwd. Nu zit ik elke dag alleen thuis niks te doen. Ik had onlangs een kans om mijn vrienden terug te krijgen, maar  ik had die avond hoofdpijn dus ik zat de hele tijd aan de kant en met mijn depressie ie ik heb gekregen van altijd thuis te zitten is mijn sociale batterij super snel op. Dus vorige week wouden ze nog iets gaan doen, maar nu maken ze terug plannen waar ik bij sta zonder mij mee te vragen. Waarom moest ik al die mensen wegduwen? Ik wil liefst verdwijnen van deze wereld, maar dat kan ik mijn ouders toch niet aandoen. Ik weet niet waar ik opnieuw vrenden kan maken. Het lukt allemaal niet meer.

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 19, 2025

Hey, je legt het heel goed uit, kun je dat ook zo aan hun vertellen? Als het echt vrienden zijn en jij vertelt heel eerlijk hoe je er bij zit, hoe het met je gaat, dan zullen ze er voor je zijn. Ik zou iig begrip voor je hebben en geduld. En als ik wist dat één van mijn vrienden hiermee zit zou ik haar/hem zeker steunen.  Misschien kun je beginnen met 1 van hun je situatie uit te leggen? Dan zal diegene jou toch vast begrijpen en helpen.  Sterkte, vertrouw op jezelf,  je kunt dit vast en zeker heel goed vertellen aan ze! 

Liefs, Tover xxx

LoesDKT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • December 19, 2025

Hoi Anoniem09,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Zoals Tover01 ook zegt kan je het er met vrienden over hebben. Je kunt ook met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Loes, De Kindertelefoon