Vraag

Wat is er met mij

  • 13 January 2019
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik voel me de laatste tijd heel hopeloos der gebeurd zoveel ik ben verliefd en wil diegene vergeten maar het gaat gewoon niet en thuis gaat het niet goed me ouders hebben veel ruzie en zijn vaak weg als ik ze nodig heb voor school zijn ze er niet voor me en andere ouders van een vrienden hebben dat niet school gaat door dit ook heel slecht en ik denk het ergste is dat ik me gewoon alleen innde wereld voel ik denk vaak aan zelfmoord omdat ik me niet meer zo leeg maar ook gevuld wil voelen maar eigenlijk wil ik me vrienden en familie geen pijn doen (als hun dat wat boeit hoop het wel) iedereen denkt dat ik een zelfverzekerd meisje ben maar dat was ik ook eerst
maar ik weet het gewoon niet oke ook niet wat ik moet zeggen kan iemand mij gewoon helpen
X
ps. Ik heb al meerde therapie gedaan

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hey,

Kun je er niet over praten met een docent of verauwerpersoon. En ik wens je nog veel sterkte toe

Groetjes,
Lorenzo
Hey,

wat vervelend voor je dat je met zelfmoord gedachtes zit.

Ik voel me de laatste tijd heel hopeloos der gebeurd zoveel ik ben verliefd en wil diegene vergeten maar het gaat gewoon niet en thuis gaat het niet goed me ouders hebben veel ruzie en zijn vaak weg als ik ze nodig heb voor school


Heb je er al eens met je mentor over gepraat? Aangezien je thuis situatie school beïnvloed zou ik aanraden om een keer met hem/haar te gaan praten.

Heb je al eens gezinstherapie geprobeerd?


het ergste is dat ik me gewoon alleen innde wereld voel


Ik ken het gevoel, maar je bent niet alleen. Er zijn altijd wel mensen die om je geven; vrienden, familieleden ect.


ik denk vaak aan zelfmoord


Als je hier over wilt praten kan dat met een vriend(in), familielid, mentor, natuurlijk kan je voor een gesprek bij de kindertelefoon terecht en 113.


maar eigenlijk wil ik me vrienden en familie geen pijn doen (als hun dat wat boeit hoop het wel)


Natuurlijk geven ze om je!


iedereen denkt dat ik een zelfverzekerd meisje ben maar dat was ik ook eerst


Er zijn trainingen om je zelfverzekerdheid terug te krijgen, daarnaast zijn er ook nog kampen voor kinderen met problemen. Op zo'n kamp leren ze ermee om te gaan of er vanaf te komen. Stichting de ster is bijvoorbeeld een organisatie die dat soort kampen organiseert.


kan iemand mij gewoon helpen


Ik hoop het!


Met vriendelijke groet,

Reageer