Vraag

wat is er aan de hand met mij?!

  • 3 May 2022
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Het gaat echt echt echt heel slecht met mij. Ik heb het gevoel dat ik me gewoon aanstel. Ik heb een hele aardige familie/gezin, doe leuke dingen, we hebben geen geldproblemen enzovoort. Maar toch.. het gaat niet goed met mij. Mijn familie is aardig maar ik zie ze niet heel vaak. Alleen 1 opa en oma. Ik kan niet met iemand over mijn problemen praten. Ookal zijn ze lief. Ze zouden het niet begrijpen. Ik wil weten wat er met mij gebeurt. Wat er met mij aan de hand is. Ik doe zo mijn best.. maar het is niet genoeg. (Als je trouwens meer wilt lezen over dat het niet goed met mij gaat kijk dan in mijn andere topics). Ik wil.. ik weet niet wat ik wil.. ik wil denk ik gewoon blij zijn. Ik wil een partner. Eentje die lief voor mij is. Maar ik weet niet eens op welk geslacht ik val?! Ik weet niet eens zeker of ik helemaal meisje wil zijn. Ik wil weten wat er met mij aan de hand is! Ik wil weer blij zijn. Maar ik wil geen hulp. En ik heb al een keer met mijn moeder (pasgeleden nog) over psychologen gepraat, was op een of andere manier het gespreks onderwerp. Ik zei 'sarcastisch' : 'mag ik een psycholoog?' of zoiets. Mijn moeder zij: 'nee' met nog wat erachter ofzo maar ik weet niet meer wat. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben onzeker, zie het niet meer zitten, heb geen echte vrienden enzovoort. Heb ik een depressie???????? Ugh! Ik heb deze vraag al sinds december... Maar toen ging het eind maart weer goed met mij. Tot ongeveer midden april. Wat moet ik nu doen?! Ik ben in de war.. met alles eigenlijk....

Bedankt voor het lezen!

- annoniem_meisje


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Weet dat je niet de enige bent ik ben ook zo in de war met mijn gevoelen. Weet wel dat sommige vragen eenmaal geen antwoord hebben althans nu niet. Ik weet niet precies hoe ik je zou kunnen helpen naast het luisteren naar je en advies geven waar dat kan. Veel succes verder ik wens je alle steun.

Reageer