Skip to main content

Ik heb dus als sinds de 1e een heel goede vriendin, en ze had al een aantal keren een crush op mij. Ik heb nooit echt hetzelfde gevoeld voor haar en laatste tijd noemt ze me de hele tijd Daddy. Wilt iemand alsjeblieft vertellen wat er aan de hand is want ze is me een beetje aan het stalken, voor de 3e keer

Ze is gewoon verliefd, je kan ook nee zeggen, al wil ze jou dan niet meer als vriend hebben, dus pas daar mee op, maar ja, nee is nee als je het niet wilt...


Ze is gewoon verliefd, je kan ook nee zeggen, al wil ze jou dan niet meer als vriend hebben, dus pas daar mee op, maar ja, nee is nee als je het niet wilt...

Ik heb al vaker nee tegen haar gezegd maar thx voor je advies


Vraag aan haar wat er met haar is. Je kan ook aangeven dat je het vervelend vindt dat ze dat zegt en dat ze zo doet.


Vraag aan haar wat er met haar is. Je kan ook aangeven dat je het vervelend vindt dat ze dat zegt en dat ze zo doet.

Ik heb met haar gepraat, ze zegt dat het ene prank is dus ik ben wel een beetje blij


Vraag aan haar wat er met haar is. Je kan ook aangeven dat je het vervelend vindt dat ze dat zegt en dat ze zo doet.

Ik heb met haar gepraat, ze zegt dat het ene prank is dus ik ben wel een beetje blij

Fijn om te horen!


Ze is gewoon verliefd, je kan ook nee zeggen, al wil ze jou dan niet meer als vriend hebben, dus pas daar mee op, maar ja, nee is nee als je het niet wilt...

Ik heb al vaker nee tegen haar gezegd maar thx voor je advies

Ik denk dat want jij haar probeert te vermijden dat ze je net daarom ook nog meer gaat willen want zij jou niet kan krijgen dus haar vermijden heeft denk ik geen zin of dat ze haar gevoel haar nu gaat onderdrukken gaat ze nog meer verliet worden het beste is dat je zorgt dat ze je niet leuk vind je ander gedragen bij haar stom, of je veel te gemakkelijk te geef stelen en meteen op alles in gaan en echt smoorverliefd zijn. 

Normaal moet ze dan je normaal niet meer dan willen


Reageer