Skip to main content

hi, Ik weet even niet wat er aan de hand is,  Ik denk dat ik depressief ben, Maar ik heb ook weer het gevoel dat ik het fake. 

Ik heb ook de hele dag wel zo'n Schuldig/Bang gevoel in mijn buik, Ik weet niet hoe ik het kan omschrijven, Dus ik doe het maar zo.

Verder heb ik wel gewoon prima ouders, Normale vrienden. Tenminste het lijkt alsof mijn vriendschappen instorten.

Komt dit gevoel en zo van dat mijn ouders 5/6 jaar geleden zijn gescheiden, En ik werd gepest?

Want ik ben wel ineens weer bang dat ik gepest ga worden, En dat er iets vreselijks gaat gebeuren.

Ik ben ook 1,5 jaar geleden depressief geweest, Misschien ligt het daaraan?

Ik heb ook ineens de gedachte van " waarom leef ik?"

en soms stemmen in mijn hoofd.

Ik weet het allemaal niet meer…

Ik heb ook meerdere klachten, Maar ik denk dat dit wel even genoeg is…

Hey wat erg voor je.. ik zou zo snel mogelijk met een psycholoog hiermee praten en het zowiezo tegen je ouders zeggen

Vooral die stemmetjes in je hoofd kunnen raar zijn samen met die suïcidale gedachten.

Hey wat erg voor je.. ik zou zo snel mogelijk met een psycholoog hiermee praten en het zowiezo tegen je ouders zeggen

Hi, Thanks voor je reactie. Maar ik ben zo'n persoon die het haat om over zijn gevoellens te praten, IK ga wel binnenkort naar zo

n maatschappelijk werkster op school. Maar ik weet niet of dat gaat werken, En of het makkelijk gaat zijn. En ik wacht al 3 weken er op. Maarja...

Vooral die stemmetjes in je hoofd kunnen raar zijn samen met die suïcidale gedachten.

Hoe bedoel je met 'Raar'?

Nou ja ik heb zo'n filmpje gezien dat die stemmetjes dan bijvoorbeeld gaan zeggen spring onder de trein als je bij een spoor bent en ik wil niet dat dat jou overkomt

Hopelijk gaat het met de maatschappelijke werkster op school goed en probeer je meer open te stellen bedenk dat het alleen maar beter kan worden

Nou ja ik heb zo'n filmpje gezien dat die stemmetjes dan bijvoorbeeld gaan zeggen spring onder de trein als je bij een spoor bent en ik wil niet dat dat jou overkomt

Ik had een stem in mijn hoofd 1 keer dat ik mijn pols moest doorsnijden. Dus ja het klopt wel…

Hopelijk gaat het met de maatschappelijke werkster op school goed en probeer je meer open te stellen bedenk dat het alleen maar beter kan worden

Mijn vader kwam met mij spreken der net, Hij had een ander idee. Hij en mijn moeder hebben ook een soort therapeut, Soort van, Maar ik ga naar zo'n persoon die bij die oorganisatie hoort...

@An_oniem   prima oplossing en probeer niet naar die stemmen te luisteren he. Op dat filmpje had ik gezien dat ze die stemmetjes in je hoofd een beetje ging natekenen ofz en daarna erg hard op hun hoofd gingen slaan misschien helpt dit ook wel voor jou. Maar ik hoop dat je snel beter wordt en dat de therapie helpt 

Groet Zaxy

@An_oniem   prima oplossing en probeer niet naar die stemmen te luisteren he. Op dat filmpje had ik gezien dat ze die stemmetjes in je hoofd een beetje ging natekenen ofz en daarna erg hard op hun hoofd gingen slaan misschien helpt dit ook wel voor jou. Maar ik hoop dat je snel beter wordt en dat de therapie helpt 

Groet Zaxy

Hi, Ik probeer er niet naar te luisteren. MAar ik heb niet vaak stemmen. Ik heb vaak rare gedachten maar geen stemmen…

gr.

Nou dan ook niet naar die gedachten luisteren.

Gr Zaxy

Reageer