Vraag

Wat is dit?!

  • 11 October 2019
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb al een tijdje niet gepost en dat is omdat ik wat dingetje over me zelf aan jet uitzoeken ben. Ik speel rugby en ik zit er al 7 jaar op. Ik ben alleen niet sterk en heb een lage pijngrens. En na 7 jaar kan ik nogsteeds weinig en zeker tegen mensen van mijn leeftijd. Laatst waren we aan het oefenen en het ging zo slecht bij mij dat ik begon te huiel. Gewoon uit het niets. Er dus 2 maanden geleden een nieuwe jongen gekomen en die probeerde me al de hele tijd op te beuren. Maar toen ik die huil uitbarsting had deed hij iets heel onverwachts! Hij gaf me een knuffel! Maar niet zo'n man hug maar een echte kuffel! Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vond het wel fijn en ik had er npg wel een gewild maar zou dat zijn omdat ik al op dat moment emotioneel was of door een andere reden? Ik hoop door het eerste want ik weet niet wat ik zou moeten doen... ik zie hem 2 keer per week en hij zit bij mij op school ook al zie ik het nooit! Wat moet ik doen...

8 reacties

Hey,

Als het je sowieso leuk lijkt om meer met hem te ondernemen, kun je eens vragen of hij wat wil doen buiten de trainingen.

Ik heb met mijn team een groepsapp voor logistieke zaken enzo. Daarom heb ik van iedereen het telefoonnummer. Heb jij ook zoiets? Dan kun je daar gewoon zijn nummer uithalen en 'm een keertje appen.

Als je hem vaker ziet, ook buiten rugby, kun je kijken of het gevoel zich opnieuw voordoet. Misschien kun je dat gevoel dan ook beter plaatsen.

Gr. Pin
Hoi, ja ik heb zijjn nummer uit de groepsapp en misschien kan ik vandaag vragen of hij ergens komende week tijd heeft. Ik ben daar nooit goed in geweest dus ik weet niet of ik het durf maar ik het doen. Ik kan het hem vandaag persoonlijk vragen want ik heb vandaag een wedstrijd.
Bedankt voor de tips!
Hey,

Persoonlijk vragen kan natuurlijk ook altijd! Veel mensen vinden dat alleen moeilijker, dus ik dacht dat WhatsApp wel een mooie oplossing was. Kijk zelf maar wat je prettiger vindt!

Gr. Pin
Ik kon het niet... omdat ik zo'n bange schijterd ben heb ik maar super ongemakkelijk gezegd dat we elkaar misschien op school tegen komen. Maar dat kan niet want hij zit op een andere afdeling dan ik en je mag niet en kan niet naar een andere afdeling...
Je kon het leuk vinden dat hij troost gaf terwijl je verdriet had het kan ook wat niet zo vreemd is dat je een homoseksueel gevoel hebt die je nog niet hebt ontdekt
Hey,

Je kan hem altijd nog appen toch! Laat er een paar dagen overheen gaan en vraag of hij al plannen heeft voor de vakantie bijvoorbeeld.

Je kan dit!!
Ik denk dat ik het kan?!?! Ik zal het proberen... bedankt!
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@MightyAnoniem
Ik denk dat hij je misschien wel leuk vind. Nummer uitwisselen is altijd handig toch als je op dezelfde sport zit "inverband met wedstrijden en trainingen die uitvallen" *kuch kuch* maar ik denk wel dat als de sport te ruig voor je is je beter een ander kan gaan doen. Niet andere keuzes gaan maken voor een jongen.

Reageer