Vraag

Wat is dit?

  • 9 January 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Badge
Hoiii allemaal,
Ik heb heel veel problemen maar ik begin bij het begin. Ik was op de basischool gwn goed weet je wel maar in groep 8 veranderde het allemaal ik was bi dus anders ik droeg andere kleren en die shit en nu zit ik op de middelbare school en daar is het ook wel kut ik ben uit de kast gekomen (met mn beste vriendin op dat kom ik later terug) maar nu gaan de turken, sommige dan hé, irritant doen en dat boeit me niet veel maar andere kinderen wel die mij mogen en ze komen dus voor me op en dan krijg ik ook een beetje op mn donder omdat ik ook ruzie maak tegen hun.
Ik val soms flauw wss van oververmoeidheid en dan zie ik allemaal kleuren en ik denk niet dat dat goed is maar ik doe er niks aan het voelt niet echt goed.
Ik had een vriendje op insta en nu appte die me van het gaat niet echt goed ik wil je ni meer en toen zei die weer van wel en nu kan ik toch geen nee meer zeggen voor de duidelijkheid ik ben een jongen maar dat is zowieso een probleem.
En ik heb rare gedachten van traumas dingen die er gebeuren terwijl ik die nog nooit heb meegemaakt zoals dat iemand valt van een dak ofzo en dat is naar hoe raar het ook klinkt om terug te komen op die goeie vriendin ik ken haar al bijna een jaar we zijn allebei bi en we zijn echt bff ik hou van haar maar wij kunnen ook niet alles oplossen en ik ben te druk in mn hoofd met nog veel meer dan dit en ik denk dat ik gek word op school noemen sommige mensen me voorschut maar das ook iritant ik haal slechte cijfers.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is soms ben ik heel blij en soms weer niet ik schrijf dit om me gevoelens te uiten ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik heb echt raar nodig hoe dan ook ik luister emo rock das best depresief maar hoe dan ook begrijp me pls het gaat allemaal heel snel in dit bericht maar er is veel meer aan de hand

Gr idk
..........

- Kleine aanpassingen voor helderheid, de Kindertelefoon

2 reacties

Goh wat vervelend! Laat ik eerst zeggen dat voor wat ik gelezen heb je gewoon heel veel ongeluk hebt. Heb je geen mentor waarmee je het goed kan vinden of iemand anders waarmee je het goed kan vinden? Praten helpt heel goed bij dit soort dingen en dat weet ik uit ervaring.. Ik heb dit ook ongeveer gehad, maar dan met een eetstoornis. Miss helpt dit je helemaal niet of klinkt dit cliché. Ik hoop dat dit je helpt, want het is erg lastig uit te leggen hoe je er goed mee om moet gaan.. Sorry dat dit zo'n enorm slecht advies is.. Lieve groeten mij
Hey!

Klinkt inderdaad als een nare situatie waar je in zit, met al die verschillende dingen aan de hand. Goed van je dat je naar dit forum bent gekomen om om hulp te vragen en je gevoelens te delen. Hopelijk heb je iets aan mijn commentaar/advies...

Allereerst over die mensen die jou mogen die het voor je opnemen wanneer anderen naar tegen je doen. Dat is erg aardig van ze maar daardoor kom jij ook in de problemen. Misschien kun je vragen of ze het niet willen doen, zeg er wel bij dat je het heel aardig van ze vindt, maar dat je met ruziën niet echt veel verder komt.

Dan het flauwvallen. Daarvoor raad ik je aan een bezoekje aan de huisarts te brengen. Dat kan nooit kwaad. Weten je ouders hiervan?

Over die jongen die je eerst wel wilde en toen niet en toen wel. Ik raad je an om te zeggen dat het voor jou niet meer hoeft. Hij zal vast zijn redenen hebben, maar jij verdient iemand die je altijd wilt.

Over je gevoelens en slechte cijfers op school raad ik je aan te praten met iemand, maakt niet uit wie, zolang je dat persoon maar vertrouwt. Je kunt ook met de Kindertelefoon chatten of bellen, dat kan heel erg ouchten. Het helpt eigenlijk altijd wel en met z'n tweeën kom je eerder tot een oplossing dan in je eentje.

Laat je horen wat je gaat doen?

Groetjes, Anoniempje

Reageer