Vraag

Wat heeft het leven voor zin.

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan iemand mij uitleggen wat het leven voor zin heeft? Ik heb geen diploma's. Ik leef niet maar overleef. Ik word wakker rond 3 uur en slaap om 7 uur in de morgen vaak, en dat herhaalt zich elke dag weer. Ik heb geen vrienden kom nooit buiten heb niemand om mee te praten.  Geen hobby's ben nergens goed in heb nergens zin in. En ja dat was 't eig wel. Tjooo


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Phre4kje

Wat knap dat je een topic hebt geopend. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,
Claire
De Kindertelefoon

Heyo

Wil ten eerste de zeggen dat ik dit ook een tijdje heb gedacht... Maar praten helpt echt wel ! En desnoods lees je gewoon topics die een beetje hetzelfde zijn als de jouwe , die reacties lezen , heb ik zelf ook een tijdje gedaan en het werkt echt wel! Misschien moet je gewoon eens naar buiten gaan en mensen leren kennen, een babbeltje doen met iemand of gewoon het gevoel hebben dat je iemand kan vertrouwen doet ook enorm deugd!

Groetjes !

Heyy, Ik heb je Verhalen gelezen en ik word er sterker door, Ik vind het fijn en erg moedig dat je dit met mensen hierop deelt (onderandere mij) Je kan altijd bij me terecht en hopelijk wil je er met mij over praten .

 

Reageer