Vraag

Wat gebeurd er met me?

  • 25 May 2022
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben al een tijdje depressief wegens mijn ouders die niks accepteren, mijn school, mijn vrienden hebben me verlaten, zels mijn vriendje!  Ik heb mezelf weer gesneden, niemand mag me met deze wonden zien!

Ben bijna bij het moment om zelfmoord te plegen HELP AUB


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Omg, gaat het? Wat hevig! Kun je misschien tegen iemand vertellen dat je je zo voelt? Aan een ouder, of een mentor, of desnoods een therapeut? En kan je alsjeblieft, voor mij, geen zelfmoord plegen? Want het komt echt wel weer goed. Ik weet zeker dat je vrienden je niet hebben verlaten en als dat wel zo is dan zijn het hele slechte vrienden. Kan je niet opzoek gaan naar nieuwe vrienden? Ik weet dat je het nu zwaar hebt maar je moet even doorzetten en dan komt alles weer goed. Ik weet echt niet goed hoe ik je hier vanuit mijn kamer kan helpen. Maar ik hoop dat je dit berichtje zult onthouden en je kan helpen. Groetjes van een vriendin.

Heb je nu grote wonden? Probeer er alsjeblieft met iemand die je vertrouwt over te praten, want jezelf snijden lost niks op! Verder zijn littekens ook permanent en kan je hier later veel spijt van krijgen, dus hoe moeilijk het ook is, zoek hulp! Ik weet niet waar de wonden zitten dus het verbergen ervan is afhankelijk van de plek waar je je hebt gesneden.

Heb je nu grote wonden? Probeer er alsjeblieft met iemand die je vertrouwt over te praten, want jezelf snijden lost niks op! Verder zijn littekens ook permanent en kan je hier later veel spijt van krijgen, dus hoe moeilijk het ook is, zoek hulp! Ik weet niet waar de wonden zitten dus het verbergen ervan is afhankelijk van de plek waar je je hebt gesneden.

ben er mee naar de huisarts geweest toen ik je reactie las, maar ik ben er nooit bewust van als ik mezelf beschadig

Hey @Kyra ,

 

Wat goed dat je hier je verhaal doet! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Veel sterkte,

Evie (de Kindertelefoon)

Ik hoop dat het nu goed met je gaat! Wat heeft de huisarts gezegd? Heb je ook verteld waarom je dit hebt gedaan en kan je misschien met een psycholoog praten?

Reageer