Vraag

wat gaat er mis

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.

ik heb een vriendin waar ik erg veel van hou, ik heb een goed leven, en maak veel dingen mee. Ik heb het zeker niet slecht en er is me veel gegeven.

maar toch voel ik me zo down. Vandaag vroeg ik m’n ouders of ik een alcoholvrije mocktail mocht, maar ze vonden dat ik dan te veel aan de alcoholistische smaak binnen zou krijgen, terwijl ik al vaker echt gedronken heb, wat zij natuurlijk helemaal niet weten.

maar ook school gaat niet zo goed, ik heb het wel naar mijn zin met m’n vrienden, maar de cijfers die ik haal zijn zo slecht, terwijl ik vorig jaar met dikke voldoendes over ging. 
 

maar nu het allemaal zo rampzalig tragisch gaat, zit ik niet meer lekker in mijn vel, en kan de leuke dingen niet meer zien. 

wat moet ik doen? Het liefst zit ik elke dag alleen in een hoekje, alsof niemand mij ziet. 
 

ik heb het gevoel alsof ik helemaal op ben.

 

iemand hier ook ervaring mee of heeft tips?


1 reactie

Badge

Hoi hoi,

ik had dit ook een lange tijd wat bij mij heb gewerkt is leren praten over hoe ik me voel. Zo kon ik me openstellen naar anderen toe en dat voelde vaak opluchtend. Nog een tip is om een “uitlaatklep” te zoeken. Om even al je gedachtes los te laten voor mij is dat muziek of sporten. Het verschilt bij iedereen!

Ik hoop dat het goed komt!!

groetjes ik

Reageer