Vraag

Wat doe ik verkeerd

  • 31 May 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Ik wordt wakker en stap met tegenzin me bed uit ga naar school waar ik geen motivatie voor heb wat resulteert in problemen waardoor mijn ouders boos op me worden. ik ben altijd moe ookal heb ik niks gedaan. ik denk er telkens aan wat anderen van mij vinden. Ik haat hoe ik eruit zie en hoe dik ik ben.  Ik heb alleen maar school vrienden en game vrienden waar ik niet mee over me gevoelens kan praten. me ouders kan ik ook niet mee praten aangezien ze me altijd de grond in trappen en ik hun niet vertrouw door wat er allemaal is gebeurd. Ik bedek me gezicht in het openbaar omdat ik me niet op me gemak voel. Iedereen die ik ken doet alsof ik een probleem kind ben terwijl ze me nooit gevraagd hebben hoe ik me voel. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoi,

 

allereerst wil ik gezegd hebben dat je ouders wat dan ook het beste voor je willen, maakt niet uit wat de situatie is. 

het is oke om even niet te weten wat je moet doen. het is lastig, bijna onmogelijk om op alles een antwoord te hebben

 

je moet proberen plezier te halen uit de dingen die je wel hebt. oftewel je moet door alle afval de schatten zien en zo zul je merken dat je er mentaal al beter in staat

 

grtzzz

Reputatie 2
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Reageer