Vraag

Wat doe ik verkeerd


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nooit een vriendschap langer dan 1 jaar, dan begin ik weet nieuwe vriendschappen en die zijn ook zo over. Ik heb nog maar een paar vrienden en voor de rest mag niemand mij. Het ligt altijd aan een ander, ze praten over me, ze denken dat ik lieg, ze nemen met mn ex en laten me vallen voor hem. Maar dan denk ik zeg maar, als het altijd aan een ander ligt is dus iedereen verkeerd bezig behalve ik? Wat moet ik doen aub

10 reacties

Zorg ervoor dat je een paar goede vrienden hebt die je zullen steunen. Dat is het belangrijkste.
Ik heb dat ook een soort van gehad met mijn bff zij ging opeens veel meer met iemand anders spelen maar nu heb ik een hele nieuwe vriendengroep waar ik me eigenlijk beter thuisvoel dan met mijn vroegere bff.
Zorg dus voor een paar hele goede vrienden (1 is zelfs ook al goed) en heb samen gewoon heel veel lol dan vergeet je de ergere dingen in leven. Als die niet meer je vrienden willen zijn dan maak je weer nieuwe vrienden maar probeer niet vast te klampen aan je oude vrienden. Trouwens mijn oudere bff en ik hebben nu al weer een soort van contact dus het lost zichzelf op
Ik heb altijd ruzie met iedereen en ooit zijn de mensen op en haat iedereen je. Hoe moet ik dan verder
Ga bijv naar een nieuwe club (weet ik veel wat voor club een sportclub of een bowlingclub of zelfs een tekenclub is allemaal goed) daar kom je dan nieuwe mensen tegen waar je vrienden mee kan worden. Gwn aan je ouders vragen of je op een club mag.
Weten je ouders trouwens dat je niet echt vrienden hebt? Dat moeten ze sowieso weten als ouder zijnde
Hey, lookingforhelp


Ik had eerder ook veel vrienden maar heb je meeste weg gedaan want ik hoef geen neppers uit eindelijk heb ik 3 super goede vrienden waar ik altijd mee omga en de rest boeit mij niet

Maar als ik zo lees is er in jouw geval helemaal geen echte goede vrienden maar je leert en ontmoet je eigen vrienden wel kennen want je moet niet gaan zoeken maar ga bij voor beeld meedoen aan een activiteit of een teamsport zo zie je zo of er iemand klikt maar oordeel niet te snel want een van mijn beste vrienden gate ik eerst maar nu❤?

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Gr. Sayittomy
Ik heb wel vrienden ook niet weinig ofzo maar heb gewoon dikke trust issues in mezelf, dat ik weer verneuk enzo. En dat ga ik ook doen denk ik
Ik woon in een kleine stad, iedereen kent mekaar ?
Dankjewel voor jullie reactiees❤️
Doe dan meer met je vrienden (dan krijg je meer zelfvertrouwen) en vertel ze dat je bang bent dat je het gaat verknallen dat zal waarschijnlijk helpen
Hoi,

Ik snap gezien je verleden met vriendschappen, dat je nu een beetje het vertrouwen kwijt bent. Echter als je nu met échte vrienden te maken hebt, zal je het niet zo snel verneuken. Vrienden waarderen elkaar om hoe ze zijn. Ruzies worden opgelost en bijgelegd en er wordt weer lol gemaakt. Tegen vrienden kun je eerlijk zijn.

Probeer ze anders te vertellen dat je bang bent het te verneuken. Dan kunnen jullie daar over praten en misschien krijg je daar wel veel meer zelfvertrouwen van.

Vroeg of laat zal je iemand (of meerderen) ontmoeten waarmee je echt een klik gaat voelen. Vrienden zoek je i.h.a. inderdaad niet. Ze komen op je pad.

Gr. Pin

Reageer