Wat doe ik tegen mezelf?

  • 14 May 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hallo medemensjes,

ik ben Otis en ik heb een probleem. Ik heb het gevoel dat ik iedereen om mij heen irriteer. Of ik nou te klef doe, te arrogant, te vervelend, noem het maar op. Maar ik doe echt mn best om mezelf te kunnen verbeteren alleen ik weet niet hoe en ik weet niet wat.

 

ik ben een erg sensitief en misschien dramatisch persoon. Ik vat alles heel snel negatief op en denk te veel na over dingen. Alleen ik weet niet wat ik er mee moet doen. Ook met vrienden loop ik vast, want dan wil ik hun confronteren op iets wat mij opvalt of irriteert. Maar dan ben ik bang dat ik te opdringerig ben, of irritant. 

Ik weet ook niet hoe ik hier met iemand over kan praten zonder ik mezelf er mee lastig te vallen. Omdat ik dan het gevoel heb dat ik andere lastig val. Ik merk dat mensen me niet mogen, maar ik weet niet wat ik kan doen. Ik merk dat mensen zich aan mij beginnen te irriteren maar ik weet niet wat ik kan doen. 

Iemand help alsjeblieft.

 

Liefs, Otis


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Even helpen jouw topic weer aandacht geven, misschien hebben mensen goede adviezen voor je!   Je kunt iig altijd de Kindertelefoon bellen! 

Liefs Tover xxx

Reageer