Skip to main content
Vraag

wat doe ik hier nou en waar ben ik allemaal mee bezig?

• October 8, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai,

Ik weet niet zo goed waar ik last van heb, daarom dat ik deze topic schrijf. Ik ben de afgelopen periode zeer ongemotiveerd in school. Het boeit me allemaal niet meer, maar ook weer wel. Alsnog is de drang om iets te doen voor school helemaal weg en kan ik alleen maar in bed liggen. Ik had ook laatst voor het eerst last in school door een soort van aanval: enige wat ik hoorde waren mijn hartkloppingen, ik werd heel erg misselijk, duizelig en begon sterren te zien.  

Ik stel mezelf ook vaak de vraag van: Wat doe ik hier nou en waar ben ik nou mee bezig? Alles wat ik doe kost ook energie: Het liefst lig ik gewoon in bed. Enige waar ik zin in heb is in de weekenden: dan ben ik  met mijn vriendinnen en dan hoef ik me nergens meer zorgen over te maken. Ik weet dat het allemaal wel meevalt, maar ik wil er wel iets aan veranderen en ik weet zelf niet waar de kern van het probleem ligt. Weten jullie misschien iets?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 9, 2025

Aiii dat klinkt lastig, wellicht kan je langs de huisarts voor die hartkloppingen en andere dingen want het klinkt wel ernistig. je werk in kleine stukjes verdelen kan ook helepn, en niet te veel van jezelf te verwachten. het gaat vast goed komen

xx liefs Wolf 🐺