Vraag

wat betekent dit?

  • 24 August 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, er is iets heel raars gebeurd.
ik kwam gisteravond thuis om half 1 van een vriendin (snachts), ik wilde de deur open doen en dacht dat ik hoorde dat iemand m’n naam riep. Toen was ik binnen en ging ik na 30 min ofzo naar m’n kamer om te gaan slapen. Toen hoorde ik vanaf buiten weer stemmen en opeens riep een jongen 3x mijn naam heeel hard door de straat. En ik weet tot nu toe dus nogsteeds niet wie dit was/waren. Ook kreeg Ik er een beetje een raar gevoel van en een dubbel gevoel. Want t zijn blijkbaar jongens die ik zou moeten kennen maar ik weet echt Nie hoe zij zouden weten waar ik woon want dat weten alleen m’n vriendinnen enzo. Dus ik weet niet wat ik hier mee moet. Ik kreeg er ook een beetje ja bang gevoel van ofzo
kunnen jullie me helpen? Xx

2 reacties

Hey heydenxxx,

ik snap dat wat er gebeurt is jou een bang gevoel geeft. Ik kan natuurlijk niet vertellen wat er is gebeurt maar probeer het gewoon te vergeten. Geef er geen aandacht aan. Ga bijvoorbeeld leuke dingen doen met je vriendinnen.

groetjes anomini
Hey.

Is dit 1 keer of vaker?

Ik heb hetzelfde probleem namelijk ook. Ik woon namelijk aan de enige straat waar je het dorp in kan en vrienden fietsen altijd langs. Soms als ik al bijna lig te slapen hoor ik ook opeens mijn naam. Ik weet dan meestal ook niet wie het zijn. Meestal is het 2 of 3 keer en dan gaan ze weer weg. Gewoon geen aandacht geven is mijn tactiek. Als het bij jou ook vaker voorkomt en het verstoort je nachtrust, adviseer ik om met je ouders over te praten. Er kunnen altijd oplossingen zijn. Bijvoorbeeld. Kamers wisselen zodat jij niet bij de weg slaapt of het een keer onderzoeken wie het zijn.

Reageer