Skip to main content
Vraag

wat als ik een hopeloos geval ben.

• June 25, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1

Hi

Ik zit al twee en en half jaar bij een soort pygoloog. Daar kwam ik als eers omdat ik niet zonder ouders naar openbare plekken durfden dat werd toen even beter. Maar toen begon ik een voeten fobie te krijgen ik weet het het klinkt een beetje raar. Maar lang verhaal kort nu heb ik een voeten fobie durf niet alleen naar openbare ruimtes en kan heel slecht techen veranderingen. Ik heb nu officieel een angststoornis en heb ook dwang. deze pygoloog helpt dus niet echt. Ik ben daarom door verwezen naar een andere wat meer gefocust op angststoornissen en dwang. Maar omdat ik al zo lang bezig ben en ik er aleen maar meer dingen bij krijg ben ik vaak bang dat ik een hopeloos geval ben.

Heben er andere mensen ook zolang in een traaiekt gezeten en zijn er weer boven op gekomen ?

Groetjes 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Lieve ​@201anoniem  🌟

het is heel normaal om je moedeloos te voelen als je tijdens bijna anderhalf jaar therapie vooral meer dingen hebt opgemerkt en niet minder. maar geloof me, dat wil niet zeggen dat je een hopeloos geval bent. Het betekent alleen dat jouw hoofd complex is en dat jij blijft streven naar beter. dat je zoekt, ondanks alles. En dat maakt je dapper, niet zwak.

xx liefs Wolf 🐺