Vraag

Wanneer stopt het?

  • 8 December 2018
  • 39 reacties
  • 841 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Zoals sommige misschien wel weten ben ik erg suïcidaal. Dit jaar ben ik al zo'n 5x opgenomen geweest. Ik ben vaker in de instellingen dan dat ik thuis zit. En naar al die tijd is het nog geen haar beter geworden.

Elke keer doe ik alsof ik me weer super voel. Zodat ik meer vrijheid krijg en dan kan ik verder kan werken aan mijn plannen. Ik wil gewoon dood. Er is voor mij geen andere weg dan de dood. Ik snap niet waarom ik maar niet dood ga. Me hele lichaam is een ramp. Littekens bij me polsen, littekens bij me keel, littekens op me borst. En daarbinnen is het niet beter. Me lever is ooit extreem vergiftigd geweest. Ik heb 4 metalen plaatjes bij me knie. En 2 van die bouten. Het ziekenhuis weet meteen wie ik ben als ik eenmaal binnen stap. Niet gek als ik daar zowat elke week wel kom.

Waarom lukt het niet? Waarom gaan mensen die het niet eens willen, die nog volop genieten van het leven er wel uit en ik niet? Waarom mag iemand die elke dag naar school gaat en huilend terug komt niet dood?

Wat is er dan wat mij tegenhoudt? Liefde? Nee, niemand mag me. Me ouders zie ik niet, vrienden heb ik niet. Angst? Nee naar alles wat ik al heb geprobeerd zelfs het ene waarvan mensen zeggen je gaat ervoor en het is voorbij, of vallen. Plezier / blijheid? Nee. Ik voel me zo slecht. Ik zit op een kamer met 2 camera's die me dag en nacht in de gaten houden.

Ik ben echt helemaal gestoord. I know. Zoveel plannen maar geen 1 die lukt. Gister heb ik iets gemaakt. Iets wat me kan helpen. Maar me niet dood. Ik wordt er alleen erg ziek van.

Wat de behandelaren tot nu toe weten wat ik heb:

Paniekstoornis, angststoornis, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornis, zware depressie, hersenletsel. ( waardoor ik niet goed dingen onthoudt, en sommige dingen minder snel op pikt.), stress, verschillende psychoses (hallucinaties en verwardheid).

Verder heb ik dus wel een psycholoog en psychiater. En nog een paar verplegers en andere behandelaren.

Ik weet gewoon niet wat ik hier nog te doen hebt? Beter gezegd: "Wanneer stopt het?"

^
Future

39 reacties

Hey Future

Fijn dat je een update geeft 🙂 Nog fijner om te horen dat het goed met je gaat. Heel goed dat je samen met je vriendin toekomstplannen maakt. Ook sterk dat jullie de kerstbal hebben weggegooid. Ik hoop dat de hyperventilatie snel betert. Alvast fijn dat je waarschijnlijk een gezellige avond tegemoet gaat :)

Groetjes
Kenshin
Wauw, dat klinkt allemaal super Future! Volgens mij voel je je ook echt stukken beter nu? Ook nu je actiever bent en een aantal positieve veranderingen hebt doorgemaakt.

Ook goed dat je de kerstbal hebt weggegooid!

Verder weet ik niet of het heel erg slim is om geen antidepressiva te nemen, zonder dat je arts het weet 🤔 Kun je niet vertellen dat je het niet meer wil nemen? Of krijg je dan problemen? Ook zomaar stoppen met medicatie is niet goed voor je. Je moet het begeleid afbouwen.

Ik hoor graag meer van deze updates van je :)
Ging het koken nog goed?

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Weer een kleine update,

Ik heb me 1e autootje gekocht Jeej. Het is een Citroën C3 1.2. pure tech. De kleur is zwart met een rode dak. En hij is zo mooi. Hieronder paar foto's. (niet mijn eigen auto, maar kleur, en bekleding zijn hetzelfde!







Dat wou ik alleen even melden, verder gaat het trouwens nog steeds super goed, heb wel weer 2x gesneden, maar oke. Webshop gaat super! Sue en ik zijn bijna klaar met de 2e. En de 1e loopt heel erg goed, al een aantal klanten gehad, en die zijn allemaal erg tevreden.

^
Future
mooie auto 🙂
Hey,

Ik ben Alex (meisje) bijna 17.
Wat naar voor je, knap dat je dit zo durft te vertellen!
Geef niet op je bent waarschijnlijk nog hartstikke jong en je hebt nog je hele leven voor je. Denk aan je toekomst al de dingen die je nog kan doen en de mooie mensen die je nog kan ontmoeten. Ookal voel je je nu klote het word beter geloof me! Je moet er alleen zelf ook in geloven en voor vechten.
Heel veel sterkte en stay strong💪🏻💪🏻💪🏻.

Liefs Alex
@Future mooie auto man, en verdiend voor je!
al is het niet door je eigen winkeltje dan verdien je hem wel voor je werk hier op het forum!

hoop dat nu alles ook weer even beter gaat nu je dat winkeltje, Sue en je auto heb
Reputatie 3
Badge +3
Heey Bedankt allemaal voor de reacties!

@Alex_xx,

Thnx. Ik begin langzamerhand steeds meer de mooie dingen te zien in het leven. En ik denk( ik weet wel zeker) dat 2019 een super jaar wordt voor mij. En hopelijk ook voor iedereen hier op het forum.

^
Future
Damn dat bedrijfje loopt wel heel erg goed als je zo'n auto kan kopen 😅

Je hebt het verdiend hoor, dat er nu allemaal goede dingen gebeuren. Veel plezier ermee! Ben je al 18? Dus mag je al alleen rijden?

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Pin,

Ja ik ben 17 december 18 geworden. En ik mag nu alleen rijden.

Ik had al even gespaard voor een auto. En met het bedrijfje erbij, ja dat gaat dan wel lekker zo haha.

^
Future
Hey Future

Gefeliciteerd met je mooie aankoop 🙂 Mijn kennis over auto's beperkt zich tot vier wielen en een stuur, maar hij ziet er goed uit. Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.

Heel fijn om te horen dat het steeds beter met je gaat. Dat je twee keer gesneden hebt lijkt me op zich niet abnormaal, aangezien je het erg lastig hebt gehad. In mijn ogen toont het aan wat een vooruitgang je hebt gemaakt.

Groetjes
Kenshin
Oh nice, cool dat je eigenlijk net alleen mag rijden en nu al meteen je eigen auto hebt!

Damn, als ik zo veel geld op m'n rekening zou hebben voor zo'n auto...

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Bedankt voor de reacties.

Pin,

Als je ooit je rijbewijs hebt, en wat geld, dan kan je wel is kijken op lease sites. Meestal is het niet mogelijk om lease auto te kopen als je pas je rijbewijs hebt, maar op die sites bieden ze ook auto's aan waar mensen een jaar in hebben gereden, of heel eventjes, en dan kan je zo'n auto kopen met van alles er op en er aan voor best lage prijzen. Mijn auto heeft een kilometerstand van 15.000km dus, dat is niks. Hij is dus niet helemaal nieuw.

^
Future
wat fijn dat het nu zo goed met je gaat. gaat zo door.
ik zeg je een ding zelfmoort is niet de oplossing ope dag gaat het goed vecht er voor en denk niet het gaat me niet luken wand dan lukt het helemaal niet geloof in je zelf😘

Reageer