Skip to main content
Vraag

waarvoor leef ik ?

• October 27, 2025
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

het enige wat ik doe is alleen zijn en mezelf haten 

elke seconde in mn leven is vreselijk

heb geen vrienden 

en ik heb te veel aan mijn hoofd teveel vragen over mezelf 

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 27, 2025

Hallo ​@foxy the pirate 

Mieschien leef jij wel voor je toekomst. 

Mieschien voor je dromen. 

Hoe zie jij later je leven. 

Je kan jezelf ook de vraag stellen waarvoor wil ik leven. En ik snap dat die vraag moeilijk is. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Eerlijk, dat vraag ik me soms ook af. Ik denk dat we het zelf leuk moeten maken, een ander doet het niet voor je

• October 27, 2025

ik zie geen leuke toekomst voor me als het zoals dit blijft helemaal alleen zijn geen vrienden geen mensen om me heen die me aardig vinden

en ik droom over iemand te hebben om me heen

ik wil gewoon niet alleen worden gelaten in het donker als ik 1 wens had was het dat ik iemand heb om me heen die me zou goed vinden voor wie ik ben niet voor wie ik laat zien wie ik ben 

ik zag een keer bij BV een poster daar stond op wees jezelf maar dat is bijna onmogelijk voor me 

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 27, 2025

Het leven wordt beter, geloof me alsjeblieft. Nu is het leven even heel stom, maar straks wordt je ouder en je kan het huis uit, je hebt je eigen geld dus kan leuke dingen doen. Je kan nieuwe vrienden ontmoeten en verkering krijgen. Tiener zijn is gewoon stom maar probeer er het beste van te maken en ik wens je heel veel succes

groetjes xx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Je hoeft hier echt niet alleen doorheen, probeer met iemand te praten die je vertrouwt, ook al is het eng. Dat helpt echt!

xx liefs Wolf 🐺

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • October 28, 2025

Hoi foxy the pirate,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire De Kindertelefoon

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

ik wil gewoon niet alleen worden gelaten in het donker als ik 1 wens had was het dat ik iemand heb om me heen die me zou goed vinden voor wie ik ben niet voor wie ik laat zien wie ik ben 

Ik weet dat wij niet direct ´om jou heen´ zitten en je ons (waarschijnlijk) niet irl kent, maar dat betekent niet dat bijna dit hele forum voor jullie staat. Ik heb ook een paar andere topics van jou voorbij zien komen en je lijkt op een erg leuk en aardig persoon om mee rond te hangen of gewoon als vriend te hebben. En als ik mijzelf de vraagstel waarvoor ik leef, komt er vaak uit dat ik vooral voor anderen leef. Degenen die mij liefhebben (zoals mijn familie) en degenen die ik nog niet heb ontmoet maar met wie ik wel een sterke bond zal krijgen. Zolang je niet stopt met het stomme gedeelte nu uitzitten zal het later weer beter worden. En weet gewoon, WIJ zijn er voor jou.