Skip to main content

Ik ben een therian en ik snap niet waarom zo veel mensen er tegen zijn. Ik gedraag me als een normaal mens omdat ik weet dat ik een mens ben, ik identificeer me alleen niet zo. Het enige "rare" aan mij is dat ik een staart draag en een sport op handen en voeten doe. Ik doe er niemand pijn mee en ik kwets ook niemand. Wij therians zijn mensen zoals jij. Waarom zijn anderen er dan zo fel tegen? Het is niet alsof ik blaf of zo. Ik gedraag me normaal, net zoals bijna alle andere therians. Maar wij zijn het pispaaltje.

Idk man sommige mensen hebben problemen met mensen die anders zijn. Maar als jij er gelukkig van wordt en niemand kwaad doet is het prima to ch

hooiiii

wat naar zeg ik ben zelf geen therian maar ik begrijp je wel. mensen zijn gewoon bang ofz voor alles dat ook maar een beetje anders is, maar jij moet gewoon doen waar je je goed bij voelt laat zien aan de wereld dat je je goed voelt en bent zoals je bent. straal uit dat  ook jij respect verdiend!

liefssss F

Hoi @Jampot ik ben zelf ook een therian!

En ik snap je sprobleem heel erg ik heb eigenlijk geen idee waarom mensen Therians zo raar vinden😒  Ik heb nog een vraag voor jou draag jij je staart ook naar school ik wil dat heel erg graag doen alleen mag het niet van mijn ouders dus was al van plan om het stiekem te doen.

Groetjes Tinker.fan

Niet veel mensen zijn therians daarom word het als raar gezien.

ik snap er ook helemaal niks van moet ik eerlijk zeggen natuurlijk is het anders maar boeie we doen er niemand kwaad mee ofz of pijn anders gebruik dit Things antis need to know about therians 🌷🍃🐈⬛️🪶🐺🐾 1. WE ARE NOT FURRIES 2. We do not give a f*ck if you bark at us, youre just embarassing urself 3. Be original! All yall say is “Get the gun” or “hunting season” 4. Being a therian is not a choice 5. The only thing thats “wrong” with “our generation” is haters like u 6. No one actually wants to hear what you have to say about us 7. DO YOUR RESEARCH!!! Therians and Furries are different Okay baiii

Reageer