Skip to main content
Vraag

Waarom word ik door iedereen chopped genoemd?

• January 14, 2026
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi lieve forumleden,

Oprecht veel personen (met name meisjes) noemen mij chopped en het is oprecht irritant want het doet om een of andere reden iets met mijn zelfvertrouwen. Waarschijnlijk is het ook zo maar alsnog wilde ik het ff laten weten want het kwam in me op toen ik op een topic antwoordde.

Liefs,

ghast

2 reacties

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi!
Echt wat erg dat ze dat zeggen! 🙄 Ik snap echt zó goed dat je daar onzeker van wordt, maar geloof me: de mensen die dat soort woorden gebruiken, doen dat meestal alleen maar om zichzelf beter te voelen. Het zegt echt veel meer over hen dan over jou.

"Chopped" is ook zo'n stom woord dat nu opeens overal gebruikt wordt... Laat je niet gek maken hoor! Je bent sowieso veel meer dan alleen je uiterlijk, en de mensen die wel aardig zijn kijken daar gewoon doorheen.

Probeer het echt naast je neer te leggen (ook al is dat super lastig, I know). Je bent vast een topper en die meiden zijn het niet eens waard dat jij je er rot over voelt.

groetjes,
banaan met chocladesaus

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 15, 2026

Hey lieve ​@ghast  mensen doen zó dom echt! Ik snap hoe je je dan voelt, het is erg, zeker om door meisjes uitgelachen te worden. Ze hebben geen idee wat ze iemand aandoen en als echte kuddedieren kletsen ze elkaar maar dom na. Waarschijnlijk zelf ontzettend onzeker en dan veilig een ander targetten. En zulke domme dingen zeggen.  Ze hebben waarschijnlijk ook geen idee waarom. Je hebt vast ook leuke aardige kids in je klas en die zijn veel meer waard. Je kunt je gevoel best delen met een beste vriend(in) en als het echt erg is ook met een  vertrouwenspersoon en je kunt de Kindertelefoon (0800 0432) bellen!  Zij hebben vast nog betere ideeën om hiermee te dealen. Veel sterkte hoor ik hoop dat het stopt! 😘

Liefs, Tover xxx