Skip to main content

Ik weet hoe het klinkt en ik vindt het fijn dat mensen aardig zijn tegen mij echt waar. Maar soms is te aardig ook niet fijn. 

Ik heb niet veel vrienden ik heb er ook niet weinig, maar de gene die ik heb zijn zo aardig tegen me dat het niet meer leuk is. Het is al sinds ik klein was als we doen durf of de waarheid speelde. Vraagt iedereen van:”Wie vindt je leuk?”, “wat is er met die en die?” of “wie in de klas vindt je leuk?” of bij doen “text je crush en zeg dat je hem leuk vindt.” Maar als ze bij mij komen is het van “Wat is je lievelingskleur?” of “Wat is je favo vak?” Ik ken deze mensen 3 tot 8 jaar het is niet dat ik ze niet ken, maar soms doen ze als of ik een klein kind ben die de weg kwijt is in een supermarkt. Ik ben niet de jongste ik ben zelfs 1 jaar ouder dan de meeste meiden. En ja ik ben meestal stil in klas, maar dat is in klas met de groep ben ik wat drukker en neem ik vaker de leiding. Ik snap het gwn niet. ook in klas mensen waar ik nooit mee heb gepraat zijn aardiger tegen mij dan mij vrienden. Paar vrienden van mij worden vaak geplaagd/gepest door een paar jongens in mijn klas , maar die jongens doen niks tegen mij. Ik vindt het fijn dat ze me niet pesten en al dat. Maar waarom hun en mij niet. Ik ben zeker niet de mooiste meid in de groep. Dus daar kan het niet aan liggen en ze weten ook niet dat ik ouder dan hun ben. Ik snap het echt niet meer ik ben in 3 verschillende scholen geweest  en in al deze school is het precies het zelfde. Ik ben blij dat ze aardig zijn echt waar, maar soms zijn ze zo aardig dat ze het waarschijnlijk niet eens door hebben dat het pijn doet dat mijn vrienden iets tegen iedereen in de groep doen of vragen en dat  ze het niet bij mij doen. 

Ik snap het echt niet waarom ze het doen. 

 

byeee

Geen reactie

Reageer