Skip to main content
Vraag

waarom vind niemand me leuk

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Anoniem31
Forum|alt.badge.img

Heyyy,

Ik weet niet waarom mensen niet naar mij gaan voor iets. Ik heb een vriendin waarmee ik alles doe en we zijn best wel hetzelfde. Toch vragen mensen uit onze klas altijd naar haar hulp en niet de mijne. Op mijn vorige school had ik hetzelfde. Al mijn vrienden waren altijd erkend, maar mij leken ze wel over het hoofd te zien. Toen vond ik dat niet heel erg ook omdat het vaak gemeen was. Echter nu voelt het niet fijn en ik weet niet wat het is.

Er zit een jongen in mijn klas die ik leuk vind,  maar vandaag vroeg hij de hulp van mijn vriendin en ik weet niet waarom. Ook omdat die jongen als ik zijn kant op kijk ook naar mij kijkt, maar het kan ook zijn dat het naar haar is.

Ik weet nu niet wat ik moet doen.πŸ˜…πŸ˜“

THXX πŸ˜˜

1 reactie

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi, wat je in elk geval niet hoeft te doen is jezelf gaan veranderen. Misschien is je vriendin wat meer uitgesproken? Als in dat ze wat meer opvalt doordat ze meer of makkelijker met mensen praat? Of wat meer Γ―n the lead”is naar anderen toe.  Je kunt het er ook met haar over hebben in een vertrouwelijk moment. Dat je vraagt β€œgoh hoe doe jij dat toch?” en dan op een leuke manier.  Als ze echt je bestie is zal ze jou echt wel willen betrekken en je hiermee een beetje steunen.  Je zou soms misschien ook spontaan hulp kunnen aanbieden als je ziet dat iemand ergens mee zit te stuntelen waar jij dan wel goed in bent, bijvoorbeeld. En probeer ook spontaan gesprekjes aan te gaan met klasgenoten of anderen. Wees jezelf en laat zien wie je bent, dat is een mooie mix. Groetjes liefs Tartan XxX

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen