Skip to main content
Vraag

Waarom vertelt mijn vriendin dit?

• August 3, 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik zal het even uitleggen. Ik was vanavond afspreken met een vriendinnetje van mij, laten we haar T noemen. We gingen spelletjes spelen en koekjes bakken. Super gezellig. Maar toen vertelde ze me, wat ze eigenlijk aan niemand mocht vertellen, maar dat ze uitgenodigd was voor een feestje van iemand die ik D noem.

Ik, D en T zitten in een vriendengroepje samen met nog 10 andere ofz. Blijkbaar heeft D alleen sommige mensen uit deze vriendengroep uitgenodigd. Ik zelf ben niet uitgenodigd. Helemaal oké, uiteraard. Het is zijn feestje en ik ken hem ook weer niet zo goed. Maar hij heeft gezegt dat hij niet wilde dat het in de vriendengroep werd gezegt aangezien hij niet wilde dat iemand zich buitengesloten voelde. Ook helemaal prima. 

Ik snap dan alleen niet waarom T, ondanks dat D had gezegt dat ze het niet tegen andere mocht zeggen het toch tegen mij gezegt heeft. Zo geeft ze mij toch een vervelend gevoel, van buiten gesloten worden. En dan zit ik er niet super mee dat ik niet ben uitgenodigd, maar ik vind het wel raar waarom T mij dit gevoel wilde geven. 

Heeft iemand misschien een idee waarom ze dit zou doen? Ik zie haar als een goede vriendin, en zij mij ook volgens mij. En dan doe je dit soort dingen toch niet?

2 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Ze wou het toch met iemand bespreken misschien onzeker of ze wel moet gaan  

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 3, 2025

Geen idee ​@NN15000, ze klonk best wel verheugd op dat ze was uitgenodigd, maar 100% zeker weet ik niet. Ik heb haar niet gevraagd waarom ze dat aan mij vertelde. Dat durfde ik niet.