Ik ben een jongen van 16 jaar. Ik ben best wel populair op mijn school en heb super veel vrienden. Ik heb nooit echt problemen met mensen maar krijg wel een te horen dat ik wat intimiderend kan overkomen. Door de jaren heen ben ik in mijn uiterlijk best veel veranderd, sommige mensen zouden het een glow up noemen. Ik krijg vaak te horen dat ik heel slim en sociaal ben. Dit zijn gelukkig allemaal positieve dingen alleen is er iets waar ik tegen aan loop. Ik was vroeger niet perse heel knap ofzo en heb daarom nooit echt veel contact gehad met meisjes terwijl ik altijd heel sociaal ben geweest. Nu ik volgens andere mensen "knap" ben geworden merk ik dat ik steeds meer aandacht begin te krijgen van meisjes en ik weet niet wat ik er mee moet doen. Ik heb redelijk wat vriendinnen en vrouwelijke klasgenoten waarmee ik makkelijk een gesprek kan starten. Het gene waar ik vooral mee zit is als ik door de gangen loop of pauze heb. Ik merk dat ik constant word aangekeken of naar glimlacht word door meisjes van verschillende leerjaren. Het zijn meestal ook hele mooie dames en ook vaak de zelfde. Ik weet alleen oprecht niet of ze over me roddelen of dat ze me leuk vinden. Want als ik de aula inloop zie ik ineens tientallen meisjes naar me lachen of zwaaien terwijl ik ze soms niet eens ken. Ik ben oprecht benieuwd of iemand hier antwoord of verklaring voor heeft.
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.