Skip to main content

Mensen waarom zou je pesten het is niet stoer om te doen. Je doet er alleen mensen mee pijn het maakt toch niet uit hoe mensen zijn als ze maar gelukkig zijn.
Of ze nou uit een ander land komen of arm zijn je maakt mensen verdrietig op een andere manier je moet niet pesten want dat kan gevolgen hebben ik zelf heb een vriend verloren omdat hij gepest is die jonge kon het niet hebben en de pester was er kapot van en is een vriend van me geworden ik zelf ben vroeger gepest omdat ik altijd telaat kwam op school en een ander cultuur heb dan de andere Nederlanders maar dat is geen rede om mensen te pesten.

als je mensen pest stop er mee want het is een trauma voor het slachtoffer en kan met een gevolg van letsel aflopen en het blijft hem altijd bij.

STOP PESTEN NU! dat is het beste
Ik hoop dat ik mensen nu ge informeert heb met het probleem waar ik mee zit want ik voel me er vervelend bij dat mensen gepest worden en ik een vriend er door verloren ben die het deed voor mijn neus ik weet hoe het is om gepest te worden en weet wat het gevolg kan zijn bij mensen.

Hoi,

Ik ben zelf gepest en heb me daardoor heel lang ongelukkig gevoeld. Ik snapte nooit waarom mensen pesten. Er is ook geen goede reden voor maar de meeste mensen pesten omdat ze bang zijn dat ze anders zelf gepest worden. Natuurlijk is dat geen goede reden want pesten doe heel veel pijn maar voor een groot gedeelte van de pesters is dat de reden.

Goed gezegd! Mensen pesten gewoon omdat ze zelf onzeker zijn ofzo, geen goede reden om iemands leven te verzieken maar ja, mensen doen het toch. Ik vindt het echt laag van de pester om een onschuldig persoon te gaan pesten voor achterlijke redenen.

-Dr8gon99

Reageer