Beantwoord

waarom koppelen mensen me altijd

  • 28 August 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De laatste tijd wordt ik al gekoppeld zelfs als ik aan iemand gewoon ff vraag dan wordt er al gezegd so ik zag wel hoe die keek

er was is een jongen die ik echt super leuk vond en toen begonnen iedereen te roddelen soo ja jullie he he waardoor hij er gek van werdt en niet met me iets wou en dit soort dingen gebeuren echt vaak wat miet ik doen ik wil een keer een vriendje krijgen zonder dat ik gepused wordt
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2019, 23:38

Bekijk origineel

2 reacties

Als je niet gepused wil worden doe jij lekker wat jij zelf wil. Als jij een jonge leuk vind mag jij zelf bepalen. Vertel die jonge waar je iets mee hebt dat hij niet moet letten op wat andere zeggen. Jullie bepalen de relatie. Niet de mensen die er niet bij horen.
Ik ken dit probleem, ik had juist hetzelfde 2 jaar geleden. Iedereen pushte ons twee altijd samen en ik denk dat hij daardoor afgeschrikt werd. Maar daar ben ik inmiddels overheen. Ik zou echt gewoon zeggen aan die mensen dat ze moeten stoppen en als ze niet luisteren vertel hen dan niet dat je een crush hebt. Begin eerst wat met hem te chatten, dan kan je het makkelijk geheimhouden en kan je hem beter leren kennen.

Reageer