Vraag

Waarom is het weer in Nederland zo stom.


Reputatie 3
Badge +1

WAAROM WAAROM! Waarom als het in Duitsland lekekr 20 graden is en zonnig dan moet bij ons op pasen lekker regenen en dan de hele dag :(


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Dat vraag ik me ook wel eens af haha.. De invloed van het koude zeewater is nu nog erg sterk denk ik, maar het mooie warmere weer komt er binnenkort vast wel aan hoop ik😅

Groetjess!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Karel187 

Komt door een zeeklimaat, krijgen vaak wind uit het westen met lagedrukgebieden.. = slecht weer
Maar ja, ook een beetje geluk speelt een rol. April zou de droogste maand moeten zijn dus hopelijk komt het goed. We mogen ook wel blij zijn dat het in de winter niet overdreven koud is en in de zomer overdreven warm is, ben dus het Nederlands klimaat wel dankbaar (ondanks de regen..).

Reputatie 3
Badge +1

@ItsJustMe 
IK hoop het.

Reputatie 3
Badge +1

@ItzJustin 


Als het zou koud zijn maar veel sneeuwen in de winter dan zou ik het oke vinden.

Reputatie 7
Badge +7

Soms vind ik die regen ook wel irritant haha

Maar zoals @ItzJustin al zei, we hebben een zeeklimaat. En Duitsland veel minder. Dus daarom is het in Duitsland nu al warm en bij ons nog niet

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +7

Update:
 

20 graden in zicht!
wel regen

(voor de kindertelefoon: dit is niet mijn echte woonplaats dus geen zorgen om mijn privacy)
(misschien dat jullie de afbeelding wat kleiner kunnen maken, weet niet hoe dat moet)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi,

Haha het is ook wel eens andersom, dus troost je, we komen allemaal een keer aan de beurt met mooi en minder mooi weer.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

Update:
 

20 graden in zicht!
wel regen

(voor de kindertelefoon: dit is niet mijn echte woonplaats dus geen zorgen om mijn privacy)
(misschien dat jullie de afbeelding wat kleiner kunnen maken, weet niet hoe dat moet)

Alleen 1 beetje zonnige dag met wel wolken :(

Reputatie 7
Badge +7

Update:

Het word zaterdag plaatselijk +25 graden.
Zomerse dag zelfs!

Groetjes itzJustin

Reputatie 3
Badge +1

Update:

Het word zaterdag plaatselijk +25 graden.
Zomerse dag zelfs!

Groetjes itzJustin

Zeker in het oosten omdat daar is het meest ver van de zee en ik woon dus bij de zee dus kouder :(

Reputatie 7
Badge +10

Ik vind het weer deze week wel ok eigenlijk.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Wel jammer dat het maar 1 dag warm en droog wordt, maar ja het is natuurlijk ook nog maar april. Vind wat regen niet erg, maar heb het nu wel gehad met al die regen haha😅

Groetjesss :)

Reageer