waarom is alles zo lastig

  • 19 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal. ik wil graag jullie advies/ervaringen alls het kan. ik ben een gay jongen van 14 .

ik snap gewon niet waarom het de laatste tijd zo slecht gaat. ik Ben vrijwel elke dag niet blij (verdrietig klinkt iets te heftig) en ik kan ook gewoon geen vreugde in dingen vinden. letterlijk al mn vrienden doen ineens raar of ze laten me vallen, dus ik heb er nu nog maar 2. en mensen zeggen wel je hebt maar 1 of 2 goeie vrienden nodig en dan redt je het wel. maar je moet nog steeds elke dag door de dag komen zonder hun. ik zie ze maximaal 1x in de week en meestal dat niet eens.

voor de rest gaat het thuis wel prima maar ook niet mega top ofzo. mn ouders houden echt wel van me en ik ook van hun maar we hebben de laatste tijd vooral ruzie over echt de kleinste dingen. en dan ga je weer niet blij naar bed.

voor de rest snap ik zoveel dingen gewoon niet. waarom is het raar om gay/lesbisch/bi/trans etc te zijn. waarom ben ik anders als de rest? als ik je net leer kennen en ik vertel niet dat ik gay ben en op een dag doe ik dat ineens wel. dan is de hele wereld ineens veranderd. maar hoezo? ik was het toch al die tijd al? allen je wist het niet. maar wat is er nu dan veranderd? niets. mn punt is gewoon wat heeft het allemaal voor zin. als iedereen toch zo moeilijk doet over alles? wat is er zo geweldig aan deze wereld?

ik hoop dat iemand hier iets van een antwoord of mening of iets over heeft. thanks.

xxx

Moon


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @moonshot ,

Wat rot dat je je zo voelt!

Gingen je vrienden je dan laten vallen nadat je had gezegd dat je gay bent? Sommige mensen zijn er gewoon wel op tegen, en vinden het raar, waarom snap ik ook niet. Maar dat ligt echt aan hun! Als ze je hierop laten vallen zijn het echt geen vrienden!

En de wereld is niet geweldig, maar er zijn echt wel hele lieve mensen, alleen die moet je wel vinden. Misschien kan je op iets van scouting?

Misschien kan je het met je ouders bespreken over de ruzies?

Reageer