Skip to main content
Vraag

waarom ik? ik weet niet meer wat ik moet doen

• May 7, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

Hoiii voor wie die leest mijn naam is Bob (niet me echte naam). ik kan echt niet meer ik heb paar maanden terug iemand leren online waar ik heel goed mee ben geworden zei is een jaartje jonger maar maakt niet uit we belden elke dag 24/7 zelfs in de nacht gwn letterlijk hele dag en we werden zo goed samen in zulke korten tijd. ik heb door me ex een beetje problemen gekregen zoals attachment issue en verlatingsangst ,maar we werden dus heel goed samen zo veel vertrouwen en echt alles he tot dagen terug belden ze me niet meer na school opeens ik vond raar enz en ze zei ik ben moe ik zei okeeee is goed mr raar want we belden altijd al ging zij slapen he en we werden zo goed samen het werd schatje zeggen en hou van je soms maar we hadden niks hè en we zaten zo te praten dat we elkaar zo graag wouden maar oké toen zij ze later slaaplekker in de avond ik zeg slaaplekkerrr enz veel succes met school daar begon mee enz vaker geopend laten mr wel tiktoks kijken van mij en reageren en zelf ook sturen maar wel stuk minder enz het werd steeds erger en dus wat dagen niet gebeld ze had steeds anders smoesje ( weet niet of het wel of niet waar was) en ze ging meer ontwijken naar bellen wat raar was toen sturden we spraakberichten ik dacht yes de band word weer beter tussen ons want ik was echt aan het janken voor me leven dat ik het zo erg vond. Paar uur later ik was aan werk had ze me verwijderd en zei ze letterlijk alleen sorry.. en ze had me op alles geblokt echt letterlijk alles,  maar oké ik was zo erg in schok en aan het huilen voor me leven ik haar appen want ze had op watshapp niet geblokkeerd ik helelmaal zeggen het is oké alsjeblieft maakt niet uit wil je alleen zeggen wrm en ik geef echt zo veel om je enz al die dingen zegt ze sorry  alleen dat terwijl ik haar smeekten voor een uitleg en echt ik weet oprecht niet wat ik met me leven nu moet doen dit heeft me zo erg geraakt precies met me examens ook hè. Ik was zo gehecht aan haar zo erg.  Ze sturden tiktoks van alle mensen wil ik jouw echt nooit kwijt en jij bent zo belangerijk en speciaal.ik denk van waarom we waren zo goed echt ik meen het oké maar van de ene andere dag en ze was zo in mij zo als ik in haar was ze stak zooo wel energie in me het is raar het het is net als je moeder bijvoorbeeld ik noem maar wat waar je zo goed mee bent en alles mee doet en verteld en de ene na de andere dag zonder dat er iets gebeurd verlaat ze je.ik was echt blij maar waarom doet ze dit??? Wat heb ik gedaan??? Hoe ga ik hier overheen komen man ik heb echt een error ik meen het ik kan niet meer en al helelmaal niet omdat dit zelfde verhaal was met me ex paar jaar geleden waar ik net pas zo goed en wel overheen ben alsjebleift kan iemand me helpen???