Skip to main content

Hey allemaal,

ik ben er nog maar net op dit forum en ik vind het super! Maar, maybe vragen jullie je af waarom ik ben gekomen? Nou, dat wil ik kort uitleggen.

Ik ben een meisje van 13 en opgegroeid in Nederland en Canada, om mijn mams werk daar geweest. Heel vet , heel anders dan hier en ook weer soms hetzelfde, op school bijvoorbeeld is het zo anders. Maar daar vertel ik later over in andere topics maybe haha.

Ik ben nogal spontaan. Ik lach snel om van alles en ik zeg (te) snel wat ik vind en hoe ik ergens over denk. Dat kan soms verkeerd zijn voor anderen. Soms uit ik mij zonder nadenken en dan zie ik anderen denken " ohw dat is hard” of “ohw wat bedoelt zij?”  en dat terwijl ik dat dan heel anders bedoelde. Zo kan ik reageren op dingen en later denken “oy, had ik dat wel moeten zeggen zo?”  Zelfs hier gebeurde dat bij 1 van de eerste topics over school die ik las, moest ik heel erg lachen om iets en dan denk ik later  “ohw heb ik hem nu niet gekwetst” (gelukkig was dat niet zo) en terwijl ik hem in fact wou opbeuren en het met een lol opmerking  op weg helpen zeg maar. Ik ben hier dus gekomen om van jullie te leren. Te leren hoe je een goed antwoord geeft, hoe je reageert op dingen als je even nadenkt. Om te zien hoe jullie dat doen. En ook ben ik hier om anderen te helpen ik hoop met goeie tips en die leer ik ook weer van anderen.  Nou dat was het dan for now !

Kuss en groetjes !

P.S. het valt me echt op, zulke lieve jongens en meisjes en everyone else hier.  Echt fijn!

Hoi hoi!  Je bent super welkom hoor! Mooi hoe je het beschrijft. Knap gezegd! Ik leer ook elke dag hier van de anderen!  En wij weer van jou! Fijn dat je er bent! 

Groetjes liefs Tartan X 

(haha ik weet waar je op doelt en idd ik was niet gekwetst hoor 😉


Leuk dat je er bent! Ik heb ook wel vaak te horen gekregen dat ik bot ben, maar dat wordt bij mij steeds minder. Dus gaat goed komen!

 

 


Hey @Askygirl, je bent erg welkom hoor! Ik heb van jou al wat reacties gezien en je doet het goed hoor! Ik zeg, ga zo door!

En verder ben ik het helemaal met @Tartan13 eens wat hij zei!

Groetjes, @Monkeyboy69


You're so sweet all of you! Ik vind het zo lief! 🥲


Hey @Askygirl !

Welkom hier!

 

 het valt me echt op, zulke lieve jongens en meisjes en everyone else hier.  Echt fijn!

Ik heb het helemaal met je eens😊

En sommige users steken ook echt heel veel tijd in hun bijdrages, hartverwarmend🙂


Hoiii lieve @Askygirl 

Ik vind spontaan een goeie eigenschap hoor! 😉 Alleen ben ik niet zo'n spontaan persoon. Dat kan ik van jou leren:) Ik kan ook wat hulp gebruiken van jou bij Engels hihi. Mijn Engels is lang niet zo goed als die van jou...

Heb je trouwens echt in Canada gewoond?! 😮 Dat is super gaaf!!! Canada is toch de 1 na grootste land ter wereld? xD 

Liefs xxx Banaantje <3


Dankjewel! My love to you! XxX ik reageer later nog on personal level.  🥰🥰🥰


Hoi! Hartelijk welkom hoor! Wat een mooi verhaal van jou! Interessant ook vind ik net als @Banaantjeeee dat je in Canada hebt gewoond, ik ben benieuwd naar je verhalen:) ook over school (ik wil lerares worden hihi) . Dus leuk dat je er bij bent! Lief dat je anderen wilt helpen! Ik ben alleen nu wel nieuwsgierig (slechte eigenschap) waarom je @Tartan13 "gekwetst" zou hebben wat dus niet zo is 😄?  

Maiskolfje XxX 


Hey! @Maiskolfje  dankjouwel, lief hoor! Mooie profession lerares! Jij wordt een goeie! 

Haha nou, ik had gereageerd (op jou!) over Tartan13 zijn straf hij moest in de hoek staan en jij vroeg daar over.  

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/verpest-door-school-63274?postid=531710#post531710 

Dat wass de reactie dat ik later dacht oh ohw beetje direct, maar hij vond het niet erg. Hij is lief! 

Maar bedankt nog eens voor je lieve welkom! Ik wil ook van jou leren 🥰  zulke lieve mensen hier!! 

XO X 


@Tartan13   lief! Dank jou! Jij bent een top boy! Ook @Monkeyboy69  Dank jou! Sweet words! Top boy ook! 

@Jesse_6567  dank jou ook, ook al zo fijne en goeie kerel!  @OnbekendeAnnoniem  lief! Ja ik ken wat je zegt! Ik heb gepost in jouw topic. @Banaantjeeee  thanks lieverd! Ik heb veel Engels in mijn systeem dus ik wissel graag uit met jou en dan geef jij mij nederlands! XD . I love you all 🥰


Reageer