Vraag

waarom ik???

  • 17 July 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

WAAROM IK?!?!?!

Mijn leven is k*t

1. Ik plas op mijn 12e nog in m'n broek

2. Ik wil geen meisje zijn! (Ook geen jongen trouwens)

3. Mijn lichaam is k*t  (borsten en zo)

Ik ben niks en niemand, alleen maar een hele grote sukkel die het niet waard is om te leven...

Ik wil geen zelfmoord ofzo, maar ja, wat wel?

Al deze dingen heb ik precies tegelijk last van.

Punt 1 is bijna m'n hele leven al en punt 2 en 3 zijn met z'n 2en in 1 keer als een donderslag naar binnen gekomen. Dit maakt m'n leven echt k*t. Ben licht depressief en heel veel stress. Dit bij elkaar maakt mij emotioneel kwetsbaar zeg maar.

Dit moest ik gewoon even kwijt.

ik denk niet dat je er iets mee kan, maar ja.


3 reacties

2. Ik wil geen meisje zijn! (Ook geen jongen trouwens)

Wat dan wel?
Ik zeg daarmee niet dat je per se iets moet kiezen, maar het kan helpen om een helder doel voor ogen te hebben.

3. Mijn lichaam is k*t  (borsten en zo)

Helaas/gelukkig ben je niet de enige die dat denkt.
Veel mensen hebben daar in verschillende maten mee te maken.
Sommigen vinden borsten leuk, maar het is altijd een optie om ze weg te halen.
Misschien is het beter om zo'n permanente keuze te maken wanneer je wel helder kunt denken.

die het niet waard is om te leven…

Wanneer ben je dan het wel waard om te leven?
Je denkt duidelijk aan de verkeerde kant van die grens te zitten, maar weet je ook waar je die legt?

 

Dit zijn niet echt tips, maar ik hoop je gewoon zo aan het denken te zetten.
Laat ons maar weten of je een antwoord kunt vinden of juist niet.
Dit soort discussies worden zeker toegestaan, dus maak je daar maar geen zorgen over.

 

Reputatie 1
Badge +1

2. Ik wil geen meisje zijn! (Ook geen jongen trouwens)

Wat dan wel?
Ik zeg daarmee niet dat je per se iets moet kiezen, maar het kan helpen om een helder doel voor ogen te hebben.

Diegene kan gewoon non-binary zijn hè. 

Badge

Hoi

Zo te zien heb je meerdere broblemen ik zou met de kinder telefoon praten die weten fast wel iets om je wat  vijner te voelen, ik heb trouwens ook in een boek gelezen dat als je slecht over je denkt dit kunt doen

Op een vel papier 3 dingen schrijven wat je niet leuk vind van je zelf en er naast 3 dingen schrijfen wat je van uiterlijk leuk vindt van je zelf en dan drie dingen kwa innerlijk

Geen idee of het bij jou werkt ik zelf heb het een keer gedaan en het holp een beetje  maar het laat je wel een beetje positiever denken over je zelf. Ik hoop dat het helpt!!!

Groetjes van sofi❤️

Reageer