Hey! Nee hoor je bent niet de enige ! Ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Ik had het zelf ook, van dat in mijn eerste topic, dat ik wel eens dacht “waarom doe ik dit? “ of “waarom doe ik zo?” Of als je in een vervelende situatie zit dat je dan denkt waarom jou dat overkomt. En soms is er een antwoord en soms ook niet. Maar er over praten is altijd goed !
Liefs Tover xxx
Heyy,
Nee je bent niet de enige met die gevoelens die heb ik ook wel eens. Denk idd dat veel mensen die gedachte wel eens hebben soms gebeurt er gewoon zoveel en dan voelt alles soms zo oneerlijk dus ik snap je gevoel wel goed. Je kan er altijd met iemand over praten dat lucht echt op en je kan er ook altijd een keer met de kindertelefoon over praten als dat je fijn lijkt misschien lucht dat ook een beetje op als je je zo voelt.
Er is veel gebeurd in mijn leven (misschien dat ik daar nog een topic over maak maar weet ik nog niet zouden jullie dat willen?
Mag je helemaal zelf weten! Wij zijn er in ieder geval altijd voor je en willen je graag helpen en steunen dus wees welkom om je verhaal te vertellen hier!
Liefs van ItsJustMe <3
Hoiii,
Je bent totaal niet de enige. Ik ook!
Trouwens: datgene wat jij zegt denk ik op dit moment ook. :(
Groetjes, justGhast