Skip to main content
Heeft iemand enig idee waarom mensen mij op een of andere reden mij haten ofzo??? Zelfs zeggen ze dat ze dat niet zijn???

Hert iemand enig i d ee waarom mensen dat zeggen tegen de ander?

En ik snap niet waarom nou zit want ik heb er niks aan ofzo.

Hier kunnen gewoon mensen mij in hun woorden mij laten irriteren ofzo en zo hier weg gaan en nooit meer terug komen ofzo.

Zo zie ik gewoon als mensen wat tegen m iuj hebben enzo.

En wat heb ik gedaan dan?! 😑

Als ik iets wil zeggen ofzo dat niet eens überhaupt eens slecht woord bedoeld enzo maar HUN kunnen dan denken dat het gewoon wel slecht word bedoeld voor hun..

Ik ga dat niet snappen omdat het BELACHELIJK voor mij is dat het slecht is als mensen eenmaals zo over mij of iemand anders zo over denkt.

Dit is wat ik zeg.

Niet van iemand anders.

En als ik dit heb geplaatst, dat er mensen tegen mij zijn met dit te lezen.

Waarom moet alles aan mij liggen?! (??)
Ik denk dat sommige mensen gemeen of onaardig doen omdat ze zelf onzeker zijn. Het ligt niet aan jou. Ik heb hetzelf ook meegemaakt het is echt vreselijk. Alles wat je doet of zegt is verkeerd volgens hun. Je hebt dan het idee dat je slecht ben en niks kan, maar dat is niet waar! Diemensen die zo tegen je doen proberen je alleen maar naar beneden te halen en zich zelf daar mee belangrijk te doen lijken.

Ik denk dat je ze moet proberen te negeren en met andere mensen om moet gaan die wel aardig tegen je zijn (als die er zijn).

Misschien dat je met een van hun kan praten en zeggen wat je ervan vind. Of je zegt het op het moment dat ze weer onaardig doen recht in hun gezicht.

Ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen.

Succes en wees sterk.

Liefs Lexy❤️💪
Niemand wordt door iedereen aardig gevonden.

Er zijn zat redenen om jou niet te mogen.

Dat klinkt een beetje stom, maar dat geldt voor iedereen.

Iemands gedrag, manier van spreken, uiterlijk, een enkele gebeurtenis, etcetera kunnen voldoende zijn om iemand niet te mogen.

Jij kan jij er niets aan doen en het is ook niet fout van hen om zich zo te voelen..

Ik meen dan ook dat jij het gewoon zult moeten negeren, omdat zij toch niet zo heel veel zin zullen hebben in contact met jou.

Oftewel, niemand wordt door iedereen leuk gevonden, maar dat is prima,

Doe gewoon niets met hen die jou niet echt mogen.

Reageer