Skip to main content
Vraag

waarom de haat naar jongens die "meisjesmuziek" luisteren?

• January 17, 2026
  • 12 reacties
  • 139 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi,

Heb ff een vraagje. Ik luister graag naar Sabrina Carpenter: soms wel 5 uur per dag (op dit moment ben ik ook via Spotify aan het luisteren) maar wat me opvalt is dat dat niet wordt geaccepteerd door veel mensen en dat je de meest erge dingen nr je geroepen krijgt. Hebben jullie dat ook weleens meegemaakt?

Groetjes,

ghast

12 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 17, 2026

Wat stom.  Bestaat er überhaupt aparte meisjesmuziek?  Zij maakt toch gewoon leuke pop.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 17, 2026

Heyy,
Ik luister zelf wel vaak Ava Max wat sommigen misschien ook als "meisjesmuziek" zien, maar alleen vrienden weten dat en zij vinden er niks raars van..  andere mensen gaat het helemaal niks aan🙃 Volgens mij zijn er best veel jongens die ook naar Carpenter luisteren hoor, daar is niks mis mee en slaat nergens op om daar opmerkingen over te maken..❤️

Liefs :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 17, 2026

Heeejj ​@ghast 

wat een onzin, je mag gwn luisteren wat je wil

liefsss voor julliee allemaal :)

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 17, 2026

Omdat sommige mensen alles wat anders is dan zijzelf raar vinden. Dat is bij alles zo. Negeer het gewoon.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@ghast ,

Ik sluit me volledig aan bij de rest.  Dat ze zulke belachelijke opmerkingen maken zegt alles over hun en echt niet aan waar je naar luistert.  Kortom het zou geen probleem moeten zijn en ik hoop dat het je niet laat weerhouden om naar Sabrina Carpenter te luisteren.  Niemand zegt dat iets alleen voor jongens of meisjes is, dat is wat iemand er zelf van maakt. ♥️

Liefs ♥️

Forum|alt.badge.img

Heyy ​@ghast 

Ik merk ook wel eens dat mensen irritant doen tegen andere jongens als ze naar “meisjes muziek luisteren”. Weet gwn dat het niet raar is ofzo want het is gewoon leuke muziek en het is wel een beetje raar dat die mensen dit zeggen want wie boeit nou wie waar nou naar luistert. Ik vind in ieder geval dat je gwn moet luisteren naar wat je leuk vindt en niet moet denken als je een liedje van bijvoorbeeld Sabrina carpenter opzet wat vinden andere mensen daar van.

Liefs Ikvoerlievermijnnaamnietin

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

I mean, ik luister naar Hatsuné Miku, dus...

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Hoi ​@ghast ik luister ook graag naar Sabrina carpenter en andere meisjes muziek is niks mis en je moet gewoon graag luisteren naar wat jij leuk vind en niet naar wat anderen leuk vinden

• January 31, 2026

heey beetje late reactie misschien, maar ik merk het ook heel erg omdat ik naar 'jongensmuziek' luister, ik snap überhaupt niet als mensen dingen voor jongens of voor meisjes vinden, laat iedereen gewoon doen wat ie wil, maar niet naar luisteren! succes!

• February 1, 2026

Toevoeging: ik bedoel niet luisteren naar wat ze zeggen, misschien kwam het over als: niet luisteren naar die muziek maar ik bedoel dus niet luisteren naar wat ze zeggen

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik heb dit wel meegemaakt maar t word geen meisjes muziek geneomd maar eerder japanse pling pling plong omdat t j pop is en meeste mensen begrijpen de diepe berichten achter sommige mensen niet

• Net nieuw
  • March 8, 2026

is niks mee toch?

ik luister ook alleen maar ariana grande