Waarom ben ik zo ik heb adhd dus ik wordt snel boos en stel dingen uit ik heb elke dag ruzie met me ouders en ligt daardoor dus elke dag huilend in me bed heeft iemand tips hoe ik dit kan veranderen
Hoi lis ik snap dat je dit vervelend vindt maar je kan misschien proberen om iets te doen waaraan je er dan niet meer aan denkt ik heb een beetje hetzelfde probleem als het noet help misschien therapie proberen succes!
Hoi! Ik heb zelf ook ADHD en ik snap helemaal dat je het lastig vind om je emoties te reguleren. Als je je weer zo boos voelt, en bijvoorbeeld uithaald naar je ouders, probeer het aan te geven. Ookal schreeuw je het naar ze, of begin je te huilen van de frustatie, vertel ze wat je voelt, want dan kunnen zij daar rekening mee houden.
Verder kun je ook naar een therapeut gaan, hiervoor moet je naar de huisarts om een verwijsbriefje te krijgen. De therapeut kan jou helpen om je emoties verder te reguleren, en je helpen met snappen hoe je hersens nou precies werken, dat in eventuele combinatie met ADHD medicatie als dat nodig is.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.