Skip to main content

Ik heb zoveel dingen geprobeerd, tekenen, gitaar spelen, leren, lezen.. ik heb geen focus, met kinderen omgaan, rennen, sporten, verhalen schrijven, yoga??.. ja.. yoga.. dan heb je nog diertjes helpen (lijkt net alsof alle dieren tegen mij zijn ofzo) .. eeeeh gamen? ja ik kan dr niks van, creatief zijn (zoals ideeen bedenken of een huis bouwen in minecraft? ik kan absoluut niet creatief zijn), kleding stylen, een taal leren ik kan maar zo door gaan.. en als ik mezelf de vraag stel  "waar ben ik nou wel goed in” dan zijn mn antwoorden altijd “Muziek luisteren, praten en mensen comforten met hun problemen”.. nou dan hoor ik mensen ook wel is zeggen van “Dan kan je toch ook een psycholoog worden” ik ben zelf mentaal niet goed dus heel me leven andermans problemen luisteren maakt het ook niet beter voor mij. Lijkt net alsof ik hier op aarde ben gekomen om te sufferen ofzo ben ik nou gwn zo dom heb ik een iq van een vis ofzo..

Ten eerste hebben vissen geen slecht IQ, ten 2e, ik vind het heel vervelend voor je, dat je je voelt alsof je niks kan, maar ik denk dat je jezelf nog moet vinden, sommige mensen hebben geluk, en weten gelijk wat ze willen doen en waar ze voor leven, maar niet iedereen. Ik denk dat je ook de grotere dingen moet proberen, op basis van je karakter kan je ook makkelijker iets vinden dat bij je past, ik heb bijvoorbeeld een grote fantasie en die kan ik kwijt door te schrijven of Toneel te doen, dan is alles, al mijn problemen krijgen de ruimte om zich te verwerken, om er te mogen zijn en om het goed uit te kunnen beelden. Maar dat is voor mij zo. Het kunnen ook andere dingen zijn.

Boogschieten

Circus

Scouting

Voetbal

Breakdance

Skaten

Van alles en nog wat, het is aan jou om te ontdekken wat bij je past, en je moet het vooral niet forceren, want dan kan je je geluk er niet uithalen, dus neem de tijd.

-OnlyMe


Reageer