Vraag

waarom alles tegelijk?

  • 27 August 2021
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Waarom alles tegelijk.

ik kan er niet tegen. Misschien vinden jullie dat ik me aanstel, want er zijn mensen met veel heftigere problemen op het forum, maar dit is ook niet leuk. Een paar punten:

• ik plas nog in mijn broek.

• ik weet niet helemaal zeker of ik 100% meisje ben

• ik krijg heel veel negatieve reacties op dingen die ik doe. Bijvoorbeeld van een vriendin. Dan ben ik daar bijvoorbeeld en dan zegt ze iets negatiefs over me. Ik denk niet dat ze het weet, maar het raakt me echt. Door zulk soort dingen heb ik de laatste tijd ook geen zelfvertrouwen meer.

Komende maandag begint school weer en dan ga ik naar de brugklas. Ik weet alleen niet hoe ik het ga doen! Ik maak moeilijk vrienden en vind het ook lastig om ze te behouden. Ik wil van al die punten niet dat iemand het weet. Zelfs mijn ouders weten de meeste punten niet. Ik weet het allemaal niet meer.

Groeten van iemand


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

heyy! hier zijn mijn antwoorden en tips. ik hoop dat het helpt. als iets onduidelijk is (getypt) “moet”  je het zeggen! 

• ik plas nog in mijn broek.

misschien is dit wat??

maandverband helpt ook want dat absorbeert (normaal) bloed, dus urine ook. (heb het soms ook als ik ongesteld ben en ik moet plassen door te hard lachen enzo, dan neemt het de urine ook op) wel om de 4 tot 8 uur verwisselen. maar deze onderbroek lijkt me ook wel handig voor zulke probleempjes. 

• ik weet niet helemaal zeker of ik 100% meisje ben

dat is heel lastig om antwoord op te geven. ik denk dat je er later wel achter komt wie je bent. ik kan hier geen antwoord op verzinnen. dit ‘moet’ je zelf uitzoeken. en het antwoord komt er wel. zeker weten. 

• ik krijg heel veel negatieve reacties op dingen die ik doe. Bijvoorbeeld van een vriendin. Dan ben ik daar bijvoorbeeld en dan zegt ze iets negatiefs over me. Ik denk niet dat ze het weet, maar het raakt me echt. Door zulk soort dingen heb ik de laatste tijd ook geen zelfvertrouwen meer.

zeg het dat het je raakt. want zoals je al zei: “Ik denk niet dat ze het weet”.

Komende maandag begint school weer en dan ga ik naar de brugklas. Ik weet alleen niet hoe ik het ga doen! Ik maak moeilijk vrienden en vind het ook lastig om ze te behouden. wees aardig tegen iedereen en wees jezelf. geef bijvoorbeeld je klasgenoten complimenten (alleen als je ze echt meent). de rest komt vanzelf. de meesten vinden het spannend en sommige weten net zoals jij niet hoe ze vrienden moeten maken (ik zit nu in de 3e en heb het zelfde meegemaakt) het komt allemaal goed, echt waar! 🙂

ik hoop (nogmaals) dat je hier iets aan hebt.

xx Eenmeisje004 💕

Bedankt voor de goede tips! Hier heb ik zeker wat aan!

Hey! 

Ik denk dat ik je nog een extra tip kan geven over de brugklas. Hoe gek heg misschien ook klinkt: ik denk dat je in de brugklas een soort positie voor jezelf moet veroveren. Als in dat je gelijk al laat zien hoe aardig je bent en gezellig. Als je namelijk heel voorzichtig en verlegen bent dan val je niet echt op en gaan mensen je niet zien staan.

Probeer dus jezelf alvast voor te bereiden, je mindset moet het volgende zijn: ik ga mezelf zijn, maar ik ga me wel goed presenteren. Je gaat namelijk straks zorgen dat je zo veel mogelijk mensen aanspreekt en contact mee probeert te leggen.

Jij kan dit! Zie het als een voordeel dat je veel mensen niet kent. Dan is het een nieuwe start, met nieuwe kansen!

Succes!

Lucas

Even nog een kleine toevoeging trouwens... over dat ene punt dat ik niet 100% meisje ben. Er was iemand waarvan ik weerbaarheid training had. Zij hielp ook met het plassen en als er iets is kan ik nog steeds naar haar toe. Eigenlijk wil ik het wel met haar over dat gebeuren hebben, maar ik wil niet dat ze er van weet😑🤔 

Goeie logica hè😂

Dan moet je kiezen, neem je haar in vertrouwen of liever niet. Denk er eens goed over na. 

Reageer