Skip to main content

Waarom  gebeuren er alleen maar kut dingen in mijn leven waarom. Waarom kan niks normaal gaan ik heb ook adhd en dat helpt ook niet echt mee ik wil gwn niet verder leven zo en iedereen zegt altijd o komt wel goed maar het komt niet goed het komt nooit meer goed waarom zeggen mensen dan heel de tijd dat het wel goed komt ik weet het gwn allemaal niet meer mis moet ik ook maar zelfmoord plegen dan ben ik er van af maar dan moet ik ook me zus me vriendienen en nicht en de rest van me familie achter laten dat wil ook niet maar ik snap ook niet wat ik hier eigenlijk nog doe dit wou ik even delen groetjes cato

Hoi @Cato.db ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Het klinkt alsof je even niet meer weet wat je moet doen. Erover praten helpt echt, en ik vind het heel goed dat je erover praat!

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. 

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Hoi !  Dat is een rot gevoel, ik ken het en dan lijkt alles uitzichtloos en negatief. Ik zal je zeker respecteren en niet zeggen dat het wel .... Enzovoort. Maar je kunt er echt anders in komen te staan! Een mooi voorbeeld in jouw verhaal is dat je al mensen opnoemt die jou niet kunnen missen 😍 en jij kunt hun niet missen. Heel fijn in ieder geval. Ik kan jou natuurlijk niet met 1 zinnetje opbeuren en weer blij en positief maken. Maar wel vertellen dat ik zelf afgelopen zomer ook uit het zwartste gat uit mijn leven ben geklommen. Het was echt vreselijk en naar. Ik was depressief en huilde veel en zag niks meer zitten. Maar mede door de mensen om mij heen en o.a. door te praten, door te huilen, tekenen, schrijven, tegen een soort boksbal te meppen en door leuke en soms zware oefeningen te doen kwam ik er uit. En dat voelt heerlijk, trots en blij. Ik zou jou dat ook gunnen. Daarom is het heel goed om de tip van @Marieke  te volgen en de stap te zetten!  Het helpt inderdaad echt om er met mensen over te sparren. Mensen die je kent en ook met mensen die je niet kent. Dat is ook heel fijn. En huil maar, wordt maar boos, of verdrietig of blij of wat ook. Want dat kan je allemaal vooruit helpen. Ik ben nu weer een blije vrolijke jongen van 15 en dat had ik een half jaar geleden echt niet gedacht.  Het zou zo mooi zijn als jou dat ook zo zou kunnen gaan, toch? Go for it! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

@Marieke Hoi ik ga vandaag bellen naar de kindertelefoon 

Hopelijk helpt dat groetjes cato 

@Tartan15 Hey Dankjewellll voor je lieve berichtje ik ben heel blij dat jij je nu weer goed voelt en ik hoop dat je dat nu voor Altijd bent en ik hoop dat ik dar opeen geven moment ook weer ben ik huil best vaak ben ook vaak boos maar praat best wel vaak met de kt dat is fijn nogmaals bedankt voor jou lieve bericht

Liefs cato x ❤️

Hey! Goed dat je hier dit vertelt! Wat een struggle voor je.  Zelf heb ik anderhalf jaar geleden ook een zwaai gemaakt van negatief naar positief. Heb ik wel een topic over. Het is moeilijk maar mogelijk!   Maar Tartan zegt het al heel mooi 🤩  Dus ik wens je iig ook sterkte en ik weet zeker dat je de power hebt om dit te kunnen! En daarnaast kun je misschien een hobby beginnen waar je je lekker in kunt uitleven? En die je plezier geeft en een drive. Je kunt in elk geval al heel mooi fotograferen! Veel succes en ik ben het met @Tartan15  eens, go for it ,💪😍 je bent het meer dan waard! 

Liefs Tover xxx

@Tover01 Heyy super bedankt voor je liefe bericht ik probeer ook veel met voetbal bezig te zijn en veel met vrienden aftespreken dat helpt wel een beetje ik hoop dat ik ooit weer blij wordt maar nogmaals bedankt voor jouw lieve bericht❤️

Liefs cato❤️

Reageer