Vraag

waar zijn jullie bang voor?

  • 14 July 2022
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Waar zijn jullie bang voor? Ik ben zelf (vooral als het laat is en ik moet slapen) heel erg bang voor inbrekers. Ik kan dan echt serieus niet slapen:( bij elk geluidje die ik hoor moet ik m'n lamp aan doen. Alleen als m'n kat bij me slaapt ben ik niet zo bang. 

Maarr; waar zijn jullie bang voor..?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @SammieSam

Het klinkt misschien raar, maar ik ben heel erg bang voor zeewier. En ook om iemand waarvan ik heel erg hou te verliezen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

ik ben dus zeg maar echt een angsthaas. Ik heb net zoals jij dat ik s’avonds bang ben voor inbrekers, maar ook voor de regen (s’avonds dan he) en als ik alleen ben ben ik ook veel banger voor alles.

groet, Jackie

Ik ben ook bang voor inbrekers. En voor insecten. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben bang dat mensen me niet aardig vinden. Ik ben bang dat niemand me ooit zal zien zoals ik ben. Ik ben bang dat niemand ooit van me zal houden, ik ben bang dat ik alles fout doe, ik ben bang dat ik verkeerd over kom, ik ben bang dat ik altijd alleen zal staan, en dat ik door niemand goed gekeurd word, maar het allerbangst ben ik dat er nooit iemand zal zijn die me begrijpt, die mijn diepste geheimen weet, die me troost wanneer het zwaar is. Die me altijd weer weet op te vrolijken en waar ik mee kan lachen.

Dat zijn mijn grootste angsten.

 

-OnlyMe

Reputatie 2
Badge

ik ben bang voor kleine beestjes vooral als je in een tent ligt en je voelt opeens iets op je kruipen blegh

ik ben bang voor ziekenhuizen aangezien mijn vader er niet levend uitkwam

ik ben bang voor de politie omdat ik een x was weggelopen om mijn 11de

ik ben bang voor mijn moeder 

ik ben bang dat ik al mijn vrienden/vriendinnen verlies

ik ben bang om mijn familie te verliezen

ik ben bang voor treinen omdat ik er telkens voor wil springen

ik ben bang dat ik mijn vader heb vermoord

er is zoveel dat er is gebeurd in dit gezinshuis en ja nu ben ik bang voor bijna alles

Reageer