Vraag

Waar snijden?

  • 18 May 2022
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Yo waar kan ik snijden, ik doe al op mn dijen en armen maar ik wil n iet dat mensen t zien

ty bye


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heyy, 

Als je wilt dat niemand het ziet, moet je het gewoon niet doen! 

Doe deze dingen ipv snijden, snap dat het moeilijk is, maar doe het alsjeblieft voor jezelf! 



Groetjes!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @molly.2004

Ten eerste: alsjeblieft ga jezelf niet snijden. Het geeft misschien wel afleiding (voor de eventuele andere pijn die je hebt) maar het is erg verslavend en houdt er heel veel nare littekens van over die nooit meer weg gaan. In dit topic staan alternatieven voor zelfbeschadiging: 

 

Ook mogen we je geen tips geven bij zelfbeschadiging of bij bijvoorbeeld illegale activiteiten, zoals er in regel 10 staat: 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

hoi, je zelf snijden doet pijn toch? waarom koop je niet een stuk fruit en ga daar in snijden? dat lijkt mij in ieder geval fijner want dit moet je echt niet doen!😮

Reageer