Vraag

Waar laat ik luiers nadat ik ze heb gebruikt zonder dat ouders het zien?

  • 8 July 2023
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 15 en ik ben van plan om luiers te kopen (mijn ouders weten hier niet van en ik wil het voor mezelf houden). Ik heb geen problemen met mn blaas ofz, ik vind het gewoon fijn om luiers te dragen. Ik nog nooit eerder luiers gekocht btw. Maar nadat ik mijn luiers gebruikt hebt, waar laat ik ze en waar gooi ik ze weg zonder dat mijn ouders het zien?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou het niet helemaal weten maar misschien in de container en dan bovenop de luiers iets zetten zodat je ouders het niet opvallen. (Als je het niet meer gebruikt)

-onnodige quote verwijderd- 

 

Ja alleen wat doe ik met de geur die er dan mss vanaf komt?

Ik zou het niet helemaal weten maar misschien in de container en dan bovenop de luiers iets zetten zodat je ouders het niet opvallen. (Als je het niet meer gebruikt)

Ja alleen wat doe ik met de geur die er dan mss vanaf komt?

Hey ik ben een meisje van 13 als het is om in te plassen kan je ook gewoon regelmatig kleine beetjes in je onderbroek plassen dat merkt niemand en het voelt hartstikke geil aan ik doe het al sinds ik kind was zo omdat ik een nat geplaste onderbroek geil vind en het ruikt ook niet als je elke dag een schone onderbroek aantrekt behalve wanneer je je onderbroek uittrekt ruikt het een beetje maar dat vind ik net geil.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou het niet helemaal weten maar misschien in de container en dan bovenop de luiers iets zetten zodat je ouders het niet opvallen. (Als je het niet meer gebruikt)

Ja alleen wat doe ik met de geur die er dan mss vanaf komt?

Ik denk niet dat ze daar achter komen, een (restafval) container ruikt zowiezo niet lekker.

Ik zou het niet helemaal weten maar misschien in de container en dan bovenop de luiers iets zetten zodat je ouders het niet opvallen. (Als je het niet meer gebruikt)

Ja alleen wat doe ik met de geur die er dan mss vanaf komt?

Ik denk niet dat ze daar achter komen, een (restafval) container ruikt zowiezo niet lekker.

Dat klopt, alleen plas heeft vaak wel een andere geur dan normaalvrestafval

Reageer