Vraag

Waanideeén

  • 21 October 2020
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hoi ik ben Connor en ben 14 jaar

ik zit nogal met wat. Ik heb al sinds mijn 10de last van waanideeën. Deze komen als ik aan aftrekken ben. De waanideeën gaan vooral over dat ik samen met heel veel andere jongens gevangen zit in een grote loods. En dat we allemaal dingen moeten doen zoals in luiers lopen, vastgeketend worden, en mishandeld worden. Als ik klaarkom dan zijn in één keer alle ideeën weg en ben ik weer een gewone normale jongen. Ik maak me erg veel zorgen om mezelf. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat dit is.


1 reactie

Hey Connor54321,

Wat lastig dat je hiervan last hebt! Ik kan me voorstellen dat dat echt niet fijn is. Ik weet niet wat dit is of waar dit vandaan komt. Misschien kan je het zelf ergens naar terugleiden, heb je misschien ergens een film of een boek gelezen wat hierop lijkt of een ander voorbeeld en dat je daar zelf op bent gaan fantaseren en dat dat nu op deze manier uitpakt.

Ik weet niet zo goed wat jou hierbij kan helpen, maar misschien kan je het eens met iemand bespreken. Of dat je dit met je huisarts bespreekt, misschien ongemakkelijk, maar bij 16+ heeft de huisarts ook nog zwijgplicht.

Wat je zelf zou kunnen proberen is deze gedachtes te vervangen door een positieve gedachte. Dat je aan iets leuks denkt dat je hebt meegemaakt of iets dat je nog te wachten staat of een bepaald persoon. En dat je voor jezelf een positieve sfeer creëert, misschien helpt het wel als je een muziekje opzet ofzo.

Dit zijn maar wat ideeën, ik hoop dat je er wat mee kan.

Succes,

Xx Simply Me

Reageer