Vrouwenkleding

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar. Ik ben hetero. Ik vind het fijn om mij te kleden als meisje. Ik vind het heel geil in jurkjes rond te lopen en met hoge hakken te lopen. Helaas heb ik geen vriendinnen om dit mee te doen. Ik durf er met niemand over te praten. Ik wil graag met andere jongens dit doen en dan bijvoorbeeld stoeien en elkaar aanraken maar ik ben nogmaals niet gay. Is dit raar en zijn er meer jongens die dit (willen) doen?

3 reacties

Hy, ik ben een meisje dus het kan zijn dat wat ik zeg niet volledig waar is maar je hoeft je hier echt geen zorgen over te maken. 14 jaar is nog jong, dus je experimenteert een beetje, dat is volkomen normaal! Zelfs als het zo blijft, volkomen normaal! Ik had ook zo een paar vrienden maar die konden dit doen op de chiro. Natuurlijk gaan er een paar mensen dit niet accepteren maar je bent zeker en vast niet de enigste. Kijk naar carnaval, vooral hier in België (carnaval Aalst) gebeurt dit veel. Veel jongens durven hier niet voor uit te komen waardoor je het van veel mensen niet weet. Je kan natuurlijk ook bevriend worden met meisjes uit je klas waarbij je je goed voelt en dit dan aan hun zeggen. Wie weet nemen ze je graag op in hun vriendenkring😉
Trek er je vooral niet te veel van aan want iedereen is perfect hoe hij is!

Veel succes!
Zon
Hey,

Het is helemaal niet erg! Je zit midden in je pubertijd en je maakt veel veranderen/dingen mee!
Maar het kan ook gewoon een fetish zijn! Een fetish is iets wat je seksueel leuk vind. Zoals die jurkjes dragen en hakken. En misschien ben je BI? Misschien val je op jongens en meisjes? Dat is helemaal niet raar meer in deze tijd!

xoxo
Miss W
Badge
Hey
ik ben Joris. Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik word er ook opgewonden van als ik hakken draag, een jurk aan doe en lippenstift op doe. Als ik dan foto’s maak en naar mezelfd kijk word ik daar weer opgewonden van. Ik vind het dus ook niet naar. Ik ben inderdaad ook geen homo, hoef ook niet een vrouw te worden ofzo maar af en toe die kleding dragen is wel fijn. Ik ben dus een crossdresser en jij waarschijnlijk ook. Ik zou ook wel willen stoeien hoor. 😉

Reageer