Skip to main content

vriendschappen

• May 31, 2026
  • 2 reacties
  • 7 Bekeken

Hi, ik ben een meisje. Op sport zijn er een paar meiden waar ik echt goed bevriend mee was. Ik vond een jongen leuk en dat wisten zij en ineens ging 1 meid met mijn crush lopen flirten en had ze gezegd dat ik hem leuk vond. Ik ben hier boos om geworden maar ze gisngs steeds in de slachtoffer rol en ontkennen. Dit gebeurde heel vaak en ik was er wel klaarmmee, dus ik had de vriendschap verbroken. Toen hebben zij allemaal erge en slechte dingen over mij gezegd tegen andere mensen en er zijn ook erge dingen tegen mij gezegd, alleen ik heb oprecht niks gedaan! Iedereen is nu boos op mij, maar niemand ziet wat zij gedaan hebben en nu ben ik steedsalleen bij sport. Help!

2 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 31, 2026

Hoi, nare dingen zijn dat. Eigenlijk zou dit uitgesproken moeten worden. Zijn ze echt allemaal nu tegen jou of heb je nog wel wat vriendinnen daar? Ik vind het wel raar gedrag van ze. Weet je trainer dit? Want jij moet gewoon met plezier naar je sport kunnen vind ik.  Heeft de club een vertrouwenspersoon? Dan kun je daar zeker terecht! En als de sfeer zo naar blijft en jij daar geen plezier meer hebt kun je je afvragen of dit nog de goede club voor je is , maar jij hebt nergens schuld aan!  Hopelijk wordt het opgelost en kun je erover praten.

Groetjes Tartan X 

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 31, 2026

Hoi,

Wat rot van ze, zeg. Dat is een soort van pick me-gedrag denk ik. Ze willen gwn stoer doen om bij de groep te horen, maar het is allesbehalve aardig om jou dan te gaan irriteren. Kan je misschien tegen een trainer of iemand bij de sportclub zeggen dat het gebeurt zodat zij de betrokkenen erop kunnen aanspreken en misschien hun ouders erover te informeren?

Groetjes,

ghast