Vraag

Vriendschap beëindigen

  • 2 September 2018
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoooi,

Sins 3 jaar ben ik beste vrienden met een jongen waar ik sins een paar maanden gevoelens voor heb gekregen.
Dit heb ik hem vertelt, hij was erg geschrokken en we hadden een tijdje geen contact meer.
Hij wist zich geen houding te geven en ik was erg boos en teleurgesteld.
We kregen ruzie, maar uiteindelijk hebben we het uitgepraat.
Nu zie ik hem weer regelmatig maar ik merk dat ik het niet meer trek om met hem om te gaan.
Het word niet meer zo als vroeger, ik vind het ongemakkelijk om hem te zien. Het maakt me somber.
Het lijkt me het beste om te vriendschap te beëindigen, maar hoe doe je dat?
Ik kan geen contact meer met hem opnemen en de vriendschap laten verwateren, maar dan hou ik hem aan het lijntje.
Of ik kan eerlijk zeggen hoe ik over onze vriendschap denk? Maar ik wil niet weer ruzie met hem.
Wat kan ik het beste doen??

2 reacties

Hey girl.talking1234. Je zou 'm kunnen appen dat jullie beter geen vrienden meer kunnen zijn. Dan kijken op zijn antwoord. Iets anders kan ik niet snel bedenken, sorry!
Hoi,

Ik denk dat het goed is een keer met hem af te spreken en uit te spreken hoe je denkt over jullie vriendschap. Dan kunnen jullie in ieder geval op een goede manier uit elkaar gaan en het goed afsluiten.

Je zegt zelf al dat hem gewoon niet meer appen wel een beetje aan het lijntje houden is. Dat lijkt mij sowieso niet fijn. Jij wil het afsluiten, ga daar dan ook voor.

Ik denk niet dat dit jullie ruzie gaat opleveren. Jullie kunnen zo juist positief uit elkaar gaan.

Ik zou dit dus wel echt in real life doen.

Gr. Pin

Reageer