Vraag

vriendschap

  • 17 June 2019
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik.ben een meisje van 13
Er is een jongen uit mijn klas die mij aanraakte op plekken die ik niet prettig vondt. Ik heb dat aangegeven bij de directie en die heeft het aangepakt. Maar nu wil ik weer vrienden zijn met die jongen want alles is weer goed alleen kinderen van de klas zeggen dat ik gek ben als ik weer vrienden wil zijn na wat hij heeft gedaan bij mij. En iedereen vindt mij raar als ik weer vrienden ga zijn met die jongen dus wat zouden jullie doen ?

Luistèren naar de klas of vrienden blijven met die jongen

4 reacties

Volg je hart 🙂
Als jij weer vrienden met hem wil xijn en hij vind dat ook goed moet je dat gwn doen. Ik xou wel duidelijk tegen hem zeggen dat je niet wil dat hij je weer aanraakt zodat hij weet dat je niet weer met hem omgaat omdat je het eigenlijk toch niet heel erg vond.
Liefs Lexy❤
Badge
Ik zou proberen een goed gesprek met hem te voeren. Dan bespreek je wat je wel en niet wil. Kijk dan samen of jullie vriendschap voortgezet kan worden. Let niet op wat de anderen zeggen. Je moet gwn jezelf blijven en je absoluut niet gaan aanpassen.
kort gezegd: ”Je gevoel achterna gaan”
Dat zou ik doen als ik jou was

Veel succes!!! ❤️
Heyy, ik snap jou probleem heel goed, want ik heb het zelf ook meegemaakt. Kijk vertel eerst dat je het niet leuk vond wat hij heeft gedaan, luister niet naar andere als je vrienden met hem wil zijn wees het gewoon, maar als die vrienden met je is alleen om jou te gebruiken moet je het beter niet doen.

groetjes💋

Reageer