Vraag

vriendschap

  • 14 November 2018
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
ik zit nu in de eerste van het middelbare en ik vind het best oke alleen een van mijn basisschool vriendinnen zit de hele tijd te zeuren dat ze wil afspreken maar als ik haar een appje over iets anders stuur doet ze kattig. ook als ik bij haar langsloop in de pauze doet ze net alsof ze mij niet ziet. ik baal hier erg van.
en nog iets ik heb natuurlijk ook nieuwe vrienden gemaakt en sommige vind ik echt heeeeel aardig maar hoe kan ik weten of ze mij ook als vriendin beschouwen??

2 reacties

hey,

zou je misschien een keer met die vriendin kunnen afspreken en dan vragen waarom ze zo doet, misschien wil ze iets vertellen ofz.

hoe kom je erachter wie echte vrienden zijn, dat is een zeer moeilijke en soms moeilijk te bepalen, ik kan je wel een klein artikeltje geven zodat je het zelf meer kan bepalen maar het is erg moeilijk voor ons om dat te bepalen
Mijn basis school vriendinnen willen ook de hele tijd afspreken waar ik helemaal gestoord van word. Als je dat niet wil is dat goed. Als je vriendinnen dat niet leuk vinden is dat maar zo.

en misschien ziet ze je echt niet. Ga anders effe naast haar zitten dan zie je of ze je negeert of zo

Hoop dat je er iets aan heb

Reageer