Vraag

Vriendje straf

  • 14 October 2022
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allen misschien niet iets heel ergs. Maar m'n vriendje was vervelend bij l.o. en nou moet ie vlg week een strafles doen. Dat is aan het eind van de dag en meestal zijn er wel een paar meer die ook moeten opdrukken, touwtje springen, dribbels en op de knieën met de zware bal tillen en dat soort 'leuke' oefeningen ;) maar nu denk ik steeds of ik er heen ga of niet. Er zit namelijk een tribune boven en meestal zitten daar wel lui ( vaak meisjes om die jongens te zien enzo) .  Ik wil het niet aan hem vragen want hij wil lief zijn en zegt dan van zelf weten etc. Maar ik vraag me dus af als ik ga om hem te steunen kan dat tegelijk ook vernederend zijn voor hem.  Als ik dan er bij ben hoe hij afgebeuld wordt dus ja... aan 1 kant wil ik hem dus supporten aan de andere kant weg blijven om hem niet te vernederen. Wat vinden jullie? 😊

Liefs en bedankt vast 

Sanny xxxx


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Sanny ( heb je je account opgezegd ??)

Ik zou het zelf aan 1 kant niet leuk vinden als mn vriendin er bij was als ik  zo moet beulen maar als ze mij echt zou steunen en mee leeft dan is dat wel weer fijn. Misschien kun je beter hem zeggen dat je in de buurt blijft en  buiten wachten of in de aula tot zijn straf voorbij is en dan samen weg fietsen en hem laten praten over hoe het was.  Er echt bij zitten kijken hoe hij straf krijgt is inderdaad voor hem misschien een beetje awkward.  Dus dan ben je tóch in de buurt maar voelt hij niet de hele tijd je ogen zeg maar ;)

Groetjes liefs en ik hoop dat je terug komt

Julian X

Hoi,  aahw haha wat zielig dat hij dat moet. ( niet gemeen lachje hoor ). Ik kijk zelf ook wel naar jongens bij gym maar  ik zou best snappen dat hij zich heel erg schaamt. Als zijn meisje met andere meisjes daar zit te kijken. Hoewel het ook wel heel cute is jongens met straf.  Ik vind Julian zen idee wel goed. Dan ga je op hem wachten en hem steunen en opbeuren.  Zal hij heel fijn vinden na zo'n zwaar straf gedoe. Ik in elk geval wel, zou super leuk zijn als ik een vriendje had en hij zou mij steunen na een straf.

Liefs Sjammetje

Ik ben benieuwd hoe het ging. Wat deed je, wat moest hij allemaal doen en was je er bij ?

Liefs Sjammetje

Badge

Ik zou wel gaan en bij afloop hem hoofd geven

Heeft ie wel verdient ;)

Reageer