Vraag

vriendje, sex?

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey,

ik heb een relatie met een nieuwe jonge ( ik ben 15) 
en we slapen wel eens bij elkaar.

nu wil ik best sex met hem maar, hoe breng je dat subtiel en hoe maak je aanstaande om het te doen??

Juul


2 reacties

Hey😊 @juultje23,

Goeie vraag! Tis natuurlijk super spannend om zoiets te gaan doen of te bespreken.

 

Als ik jou was zou ik eerst met hem erover gaan praten en het sowieso veilig doen. En dan begin je bijvoorbeeld zo het gesprek: "hey, ik vind het vind het best spannend om dit te zeggen maar ik heb wellis mij verlangen naar je. En vroeg me af of jij dat miss ook bij mij hebt en of je dan miss een keer wilt seks hebben?"  "Je mag ook nee zeggen natuurlijk" . Zo breng je het voorzichtig over x en de rest in bed is een ontdekking op zichzelf 💋.

Groetjes Linda_Official 

Heyy

Je kunt als jullie samen zijn een beetje stoeien. Dan kom je wel eens op plekken waar je anders niet komt. Toevallig dat je ff in de buurt van z'n piemel komt zeg! Je kunt ook zo'n beetje op hem gaan liggen tijdens stoeien, en hem zoenen, dan zie je wel hoe het uitdraait.

Je kunt natuurlijk ook in een casual gesprek het gwn vragen. Zo van ''Heyy, zin in seks'' maarja, lijkt me ook best ongemakkelijk weetje.

Groetjs

 

Reageer