Vraag

vriendje onzekerheid

  • 3 March 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Badge

hallo , dus ik heb sinds gisteren een vriendje , we kennen elkaar al een jaar en zeiden iedere dag goedemorgen tegen elkaar , ik had het wel al door dat hij me leuk vond toen hij vroeg hoe het zat tussen mij en men ex , Wel ergens heb ik het gevoel dat ik gewoon een vervanger nodig heb maar ook niet , hij lijkt heel erg veel op mijn ex , maar in een positieve manier , maar dat maakt me ergens bang dat ik het gevoel krijg dat ik hel gebruik , wat niet mijn bedoeling is . Maar hij is een jaar jonger dan mij en ik zal hem waarschijnlijk ook niet zo heel vaak zien , maar ik wil niet dat men ex weet dat ik een vriendje heb , want minder dan een week geleden zouden we het terug opbouwen en opnieuw proberen , maar het is wel al een jaar geleden dat we uit elkaar zijn gegaan een soort knipperlichtrelatie , maar nu mijn vriendje , die wil meteen zoenen en weet amper iets over me doordat we altijd hele korte gesprekken hadden , want we zijn allebei heel erg verlegen .Maar ik wil hem beter leren kennen , voor ik mijn gevoelens kan beschrijven , maar ik heb het gevoel dat hij dat niet noodzakelijk vind , en me ergens gewoon begrijpt , of dit is omdat ik niet weet wat ik moet denken , te veel vrije tijd heb en een overthinker ben … Dusj kan iemand me mss met iets helpen :)


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

hoi, ik zou gewoon het uitmaken met je ex en overgaan met die andere… hoe je je ex beschrijft wil hij je meer om je lichaam dan om je persoonlijkheid… die andere jongen is misschien wel een jaar jongen… maar dat is volgensmij niet zo heel erg, als je veel tijd wil doorbrengen moet je na school gewoon veel met hem afspreken...

Reageer